خانه / ۱۳۹۵ / آبان

بایگانی/آرشیو ماهانه: آبان ۱۳۹۵

تعریف SEM و تفاوت آن با SEO در چیست؟

تعریف SEM و تفاوت آن با SEO در چیست؟

تعریف SEM و تفاوت آن با  SEO در چیست؟ عبارات SEO و SEM در مورد موتورهای جستجو زیاد به کار برده می شوند، بسیاری از افراد معنای دقیق این دو عبارت و تفاوت آنها را نمی دانند. در این مقاله قصد داریم به معرفی این دو عبارت بپردازیم و ویژگی …

بیشتر بخوانید »

طنز یک ابزار جدی در تبلیغات

این روزها ظرفیت توجه کاربران به محتوا و تبلیغات بسیار پایین آمده‌است. برای مثال اگر یک وب‌سایت در حدود ۵ ثانیه زمان برای لود شدن نیاز داشته‌باشد کاربرانش منتظر نخواهند ماند، وب‌سایت را رها و جای دیگری را برای جستجو پیدا می‌کنند. این روزها کاربران به دنبال لذت‌های فوری هستند …

بیشتر بخوانید »

“برند فلانکر” چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

بیایید فرض کنیم شما مدیر یک برند خاص و معروف با قیمت و کیفیت نسبتا بالا مانند اپل، هستید و مشتریان خاص خود را دارید. اما متوجه می‌شوید که محصولات شما در برخی کشور ها مانند هند و چین به دلیل قیمت بالا با کاهش درخواست مواجه می‌شوند. در اینجا …

بیشتر بخوانید »

۴ گام اصلی بازاریابی درونگرا (گام دوم – تبدیل مخاطب به مشتری احتمالی)

بازاریابی درونگرا

وقتی که توانستیم مخاطبان‌مان را جلب کنیم (که چگونگی آن را در گام اول بازاریابی درونگرا: جذب مخاطب توضیح دادیم)، گام دوم بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) این است که بتوانیم این مخاطبان را به مشتریان احتمالی تبدیل کنیم. این کار را با جمع‌آوری اطلاعات لازم از مخاطبان به دست خواهیم …

بیشتر بخوانید »

بازیکاری (gamification) چیست ؟

احتمالاً ماجرای Ice bucket challenge را بسیاری از شما شنیده‌اید . دعوت سه نفر از دوستانتان به این چالش و ریختن آب یخ روی سرتان که باعث می‌شود خطر ابتلا به این بیماری عصبی را کاهش دهد و درنهایت اهدای مبالغی به ASLA که بر روی این بیماری تحقیق می‌کند. …

بیشتر بخوانید »

داستان برند چیست و چگونه باید داستان برند خود را بسازیم ؟

داستان برند = ارتباط مستمر +  توان ایجاد انگیزه + قدرت الهام بخشی +  جهت‌دهی به افکار در دنیای بازاریابی ، داستان‌های مرتبط با برندها، موضوعات جذابی هستند زیرا در خصوص جلب‌توجه ، ایجاد ماندگاری در ذهن، تغییر عقاید افراد ، سوق فعالیت‌های اجتماعی به سمت و سوی دلخواه ، ایجاد …

بیشتر بخوانید »

۱۳جمله پاول گراهام برای موفقیت استارت آپ ها

یکی از حائز اهمیت ترین مقوله‌هایی که هنوز جای کار فراوان دارد استارتاپ است. خیلی از استارتاپ‌ها به خاطر نداشتن یک چارچوب کلی مشخص با شکست روبه رومی‌شوند. بنابراین برای رسیدن به موفقیت باید از یک سری قوانین در استارتاپ آگاهی داشته باشند. در این مطلب که از وب‌سایت شخصی …

بیشتر بخوانید »

استراتژی حمله در کسب‌وکار را می‎دانید چیست؟

برای استفاده از استراتژی حمله در کسب‌وکار باید مدام محصولات و خدمات جدیدتر، بهتر، سریع‌تر، ارزان‎تر و با کاربری راحت‌تر به بازار عرضه ‌کنید. فناوری‌های جدید و روش‌های بازاریابی و فروش جدیدی را به‌ کار گیرید. مدام استراتژی‌های قیمت‌گذاری و ساختارهای هزینه‌ را تغییر دهید. از مشارکت انتفاعی و ائتلاف …

بیشتر بخوانید »

رنکینگ سایت الکسا را جدی بگیرم یا خیر؟

مقدمه : الکسا رنکینگ در واقع همون رتبه بندی سایت الکسا هست. برای کسانی که اطلاعی در مورد سایت الکسا ندارند یک توضیح کوچیک میدم تا در ادامه گیج نشن. الکسا اومده وبسایت ها رو در یک لیستی قرار داده و اونهارو بر اساس بازدید ( ترافیک ) رتبه بندی …

بیشتر بخوانید »

چگونه می‌توان به بیشترین حد توانایی خود دست یافت؟

آیا می‌دانستید که آموزش‌هایی که در دوران تحصیل به دست می‌آورید، ممکن است باعث شکست شما در زمینه کارآفرینی شوند؟ راه‌اندازی و مدیریت کسب‌و‌کار شخصی خود نیازمند این است که ما از بیشترین حد توانایی خود استفاده کنیم؛ در حالی که بیشتر ما بدون دانش و علم خاصی کسب‌و‌کار خود …

بیشتر بخوانید »