خانه / ۱۳۹۵ / آذر

بایگانی/آرشیو ماهانه: آذر ۱۳۹۵

یک فروشنده حرفه ای چگونه تخفیف می دهد؟

یک فروشنده حرفه ای چگونه تخفیف می دهد؟

امروزه مثل گذشته نیست که هر روز حداکثر سه یا چهار ویزیتور به فروشگاهی سر بزنند و سفارش بگیرند. افزایش تعداد تولیدکنندگان و شرکت های پخش، تعداد ویزیتورهایی که هر روز به یک فروشگاه مراجعه می کنند، شاید از ۲۰ مورد هم عبور کند. طبیعی است که در چنین شرایطی …

بیشتر بخوانید »

۸ روش برای فروش از طریق روانشناسی

8 روش برای فروش از طریق روانشناسی

۸ روش برای فروش از طریق  روانشناسی :آیا تاکنون آرزو کرده اید که ای کاش گویی بلورین داشتید که به شما می گفت مشتریان تان به چه چیزی فکر می کنند؟ به عنوان فروشنده، همه ما می توانیم از درک نیاز دقیق مشتری سود ببریم تا فروش بیشتری داشته باشیم. …

بیشتر بخوانید »

۱۰ گام برای ساختن یک تجربه بی‌نظیر برای مشتریانتان

10 گام برای ساختن یک تجربه بی‌نظیر برای مشتریانتان

تعیین نحوه برخورد با مشتریان، نقطه شروع توسعه سیاستی برای خدمت‌رسانی بی‌نظیر به مشتری است. کار خود را با تعریف «تجربه بی‌نظیر مشتریان» آغاز کنید. اگر تجربه مشتریان عالی و بی‌نقص باشد، چگونه خواهد بود؟ اگر مشتریان مطلبی درباره خدمات شما به سایر افراد بگویند، دوست دارید آن مطلب چه …

بیشتر بخوانید »

بررسی علل موفقیت برند رولکس

بررسی علل موفقیت برند رولکس

برن، پایتخت سوئیس، فقط مرکز رازهای بانکداری نیست، چرا که بانکداری، تنها ۱۰% از تولید ناخالص داخلی سوئیس را تشکیل می دهد و این کشور کوچک از سایر پتانسیل های خود برای رشد اقتصادی سود برده است. تنها کافی است نگاهی به صادرات کشور بیندازید که با مارک های معروفی …

بیشتر بخوانید »

۵ اپلیکیشن رایگان برای یادگیری زبان

۵ اپلیکیشن رایگان برای یادگیری زبان

افراد بسیار زیادی در سرتاسر جهان و البته ایران دوست دارند زبان انگلیسی را حداقل به اندازه رفع نیاز‌های روزمره خود فرا بگیرند. اما در این بین برخی وقت کافی برای حضور در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی را ندارند و برخی دیگر نیز توان انجام چنین کاری را در خود …

بیشتر بخوانید »

۱۰ عادتی که افراد موفق همیشه انجام می دهند

10 عادتی که افراد موفق همیشه انجام می دهند

۱۰ عادتی که افراد موفق همیشه انجام می دهند آدم‌ها ذاتا موفق شدن را دوست دارند، آن‌ها تلاش می‌کنند هر روز راه‌های رسیدن به موفقیت را بیازمایند و قله‌های پیروزی را فتح کنند. اگر دوست دارید بدانید افراد موفق با به کارگیری چه شیوه‌هایی نام خود را به عنوان انسان‌های …

بیشتر بخوانید »

اینفوگرافیک:پیشنهاد فروش ویژه شرکت شما چیست؟

اینفوگرافیک:پیشنهاد فروش ویژه شرکت شما چیست؟

هر شرکت موفقی چیزی دارد که محصول یا خدمتش را از سایر رقبا متمایز می‌کند. دلیل آنکه مشتریان آن برند را به جای بقیه گزینه‌ها انتخاب می‌کنند. روشی که به همه درباره کیفیت پایداری که پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما (USP یا Unique Selling Proposition) خوانده می‌شود اطلاع رسانی می‌کنید. …

بیشتر بخوانید »

۶ باور اشتباه درباره پول خرج کردن!

۶ باور اشتباه درباره پول خرج کردن!

باورهای ما همان افکاری هستند که ما بارها و بارها در ذهن خود به آنها فکر کرده ایم. این باورها در ضمیر ناخودآگاه ما حک میشوند و باعث ایجاد احساسات در ما میشوند. این احساسات باعث میشوند که ما اقداماتی انجام دهیم و این اقدامات نتایجی در بر خواهند داشت. …

بیشتر بخوانید »

کانال های ارتباطی برای ساخت برند-بخش سوم

کانال های ارتباطی برای ساخت برند-بخش اول

تاکنون در کتاب های جامع صنعت و تجارت تبلیغی داشته اید؟ تاکنون به طور مستقیم کارت پستالی را برای یک آدرس پستی فرستاده اید؟ تاکنون تماسی رسمی گرفته اید؟ تبریک، شما از کانال های ارتباطی در فرایند ساخت برند استفاده کرده اید. کانال های ارتباطی فرایند ساخت برند، پیشفرض یک …

بیشتر بخوانید »