خانه / کارآفرینی / استارت آپ / ۱۰ استارت آپ موفق حوزه دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۶
10 استارت آپ موفق حوزه دیجیتال مارکتینگ در سال 2016

۱۰ استارت آپ موفق حوزه دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۶

آژانس های مارکتینگ و استارتاپ ها می آیند و می روند، اما حتی بهترین آنها لزوما باقی نمی مانند. در عوض، مارکتینگ استارتاپ های موفق آنهایی هستند که با درخواستهای رو به رشد مارکتینگ، چه در دسته بندی های دیجیتال یا آفلاین باشند، یا در حوزه های رو به رشد با سرعت بالای بازاریابی مارکتینگ محتوا ظاهر می شوند.

به نظر می رسد مارکتینگ به سمت روندی در حال حرکت است که در آن تقاضای بازار تعیین کننده نحوه ارائه خدمات و محصول است و ارتباط بین شرکت ها و بازار ها را به روشی هدفمند برقرار می کند.
حتی با وجود بهترین تلاش های صورت گرفته در این زمینه، پیش بینی اینکه کدام مارکتینگ استارتاپ ها پیشرفت می کنند و کدام یک شکست می خورند کار دشواری است. نگاهی به این ۱۰ مارکتینگ استارتاپ باید توجه شما را به استارتاپ های ۲۰۱۶ و فراتر از آن جلب کند.

۱. (QUUU)
کشف چگونگی ماندن در رسانه های اجتماعی،تنها اجازه می دهد بدانید چگونه یک کاربر علاقه مند یا سرنخ را به مشتری تبدیل کنید، این  روند حوزه ای پیچیده و جدید از بازاریابی محتوا است. کیو یو یو یو  بازاریابی رسانه های اجتماعی را در مسیر جدیدی هدایت کرده است. کیو یو یو یو  پیشنهاد هایی با محتوای  همکاری-معاونت ارائه می دهد.
خوشبختانه، هیچ گونه نرم افزاری برای اتوماتیک کردن روند جستجوی کلمات کلیدی و دزدی از توییتر وجود ندارد. در عوض، نیروی انسانی واقعی، یا “کارمندان QUUU”در پشت پرده، با دقت، محتوایی را که شما به دنبال آن هستید انتخاب می کنند تا مخاطبان مخصوص شما را جذب کنند.

۲. (Contently) 


Contently شبکه ای از بازاریاب های محتوایی با استعداد را گرد هم می آورد. خدمات مارکتینگ اختصصاصی ارائه می دهد و تکنولوژی را برای مدیریت محتوای یکپارچه به کار می گیرد و تمام این کارها در یک محل واحد انجام می دهد. با شبکه ای از نویسندگان آزاد در سراسر ۶۰ کشور، گوگل و امریکن اکسپرس اپن را به عنوان مشتریان Contently به حساب می آیند.
در کل، کانتنتلی پایگاهی متشکل از ۵۵۰۰۰ روزنامه نگار، فیلمبردار، محقق و دیگر طرفداران مارکتینگ را برای پوشش بخشی از ابعاد مارکتینگ محتوا مدیریت می کند.

۳. Accomplice
صرف زمان برای ساخت و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی در فیسبوک، توییتر  و ادوُردز را بسیار کم کنید.Accomplice  ویاکوم و آی ام جی  را به عنوان برخی از مشتریان راضی خود به حساب می آورد، که کمپین های آنها را اتوماتیک می کند و بازده تبلیغات را افزایش می دهد.اکامپلیس بازدهی موثر در تبلیغات را بین ۵ تا ۲۵ برابر و در ۱۰ دقیقه یا کمتر وعده می دهد. این وضعیت تعهدات اکامپلیس را با مدیریت کمپین های مزایده، تنطیم بودجه و جستجوی بالاترین بازده در هر دلار مصرفی شما معتبر کند.

پشنهاد میکنم بخوانید  چطور وقتی مهارت خاصی نداری به موفقیت برسی

۴.Influitive
یافتن طرفدارانی برای پشتیبانی از کمپین های شما در بازاریابی B2B کار پیچیده ای است.Influitive  کار را از حالت نوآموز بودن در می آورد و از طریق مشتریان وفادار مشتریان جدید را شناسایی می کند.. این نرم افزار بازاریابی مشارکتی را می توان برای شرکت دادن طرفداران وفادار به منظور اولویت دادن به مشتریان جدید و  انعقاد معاملات به کار گرفت.
با تکیه بر مفهوم بازاریابی مشارکتی، Influitive می داند تحریک مشتریان راضی شرکت شما در سراسر دنیا یکی از موثرترین روش ها برای پیش بردن کسب و کار شما به سمت موفقیت است.

۵.Scribble Live
Scribble Live  به نقاط ضعف هر بازاریاب محتوا می پردازد و برای دگرگونی تاثیر و بهره وری بازاریاب ها کار می کند. فلسفه  Scribble Live متکی بر این مفهوم است که مارکتینگ های دیجیتال و غیر دیجیتال معمولا نتایج با کیفیتی تحویل نمی دهد. در عوض، درحالی که نیاز به منابع اضافه مارکتینگ حذف می شود Scribble Live از دانش داده ها و محتوا برای کشف روش دقیق تحویل بازده های تجاری که شما می خواهید استفاده می کند.

۶.Influence & Co
Influence&Co.  با برندها کار می کندکه  شامل ۵۰۰شرکت بزرگ آمریکایی از نظر درآمدزایی می باشد، این استارتاپ از ابزارهایی در حوزه موقعیت تاثیرگذارتر تا استراتژی مارکتینگ محتوا دسته بندی می شود استفاده می کند. بر خلاف بسیاری از استارتاپ مارکتینگ هایی که  برای جلب توجه عموم  سر و صدا به راه می اندازند،Influencer فقط  به آموزش عملی و ایجاد رابطه شخصی می پردازد.
Influence&Co. بر روند اتوماتیک نرم افزار-بررسی الگوریتم و داده ها تکیه می کند. این استارتاپ روی شکل دهی ارتباطات و رابطه هایی با ۸۰۰ ناشر، بدون توجه به  اینکه صنعت مشتری تا چه اندازه در دسته بازار گوشه – ویژه  قرار دارد کار می کند.
۷.Kahuna
یکی از معدود مارکتینگ استارتاپ های متمرکز بر موبایل، Kahuna است که به مشتریانش برای درک بهتر خریدارانشان از طریق ارتباطات اختصاصی کمک می کند این روش منجر به تعامل قوی تر و بازده بیشتر از طریق ابزار اتوماسیون موبایل مارکتینگ و گزارش دادن می شود. کاربران کاهونا می توانند بخش مشتریان هدفمند راتوسعه دهند، بلادرنگ کار را تکمیل کنند، بخش ها را پویا و چرخه دوره کمپین ها را اتوماتیک کنند.

پشنهاد میکنم بخوانید  ثروتمند یا خوشبخت : شما کدام را انتخاب می‌کنید؟/ رابرت کیوساکی می گوید

۸.Newscred
Newscred برندها را با تغییر اهداف بازاریابی به ناشر تبدیل می کند. با اینکه Newscred کارهای باارزشی در حوزه مارکتینگ محتوا مثل وایت پیپرها  انجام می دهد، تمام روند را به وسیله ترکیبی از انتشار-جلسات-مارکتینگ استراتژیک می کنند.
ویراستار از خلق برندها فراتر می رود-روی محتوا متمرکز می شود، و  مقالات و تصاویر را سازماندهی می کند. هر قسمت از محتوا مستلزم همفکری معمول محتوایی، گسترش شرح و توصیف محتوا و انتخاب دقیق نویسنده است.

۹.Socedo
برای بسیاری از بازاریابان محتوا، ایجاد یک وایت پیپر یا اطلاعات عمومی و کلی چشمگیر آسان ترین بخش است. یافتن مخاطبان مخصوص برای خواندن محتوای تولید شده، توسعه و جلب توجه به آن یک چالش واقعی است. Socedo ایجاد سرنخ برای شما را اتوماتیک می کند و تنها با یک کلیک شروع به مشغول کردن اعضایش می کند. این روند به شما کمک می کند مطابق محتواهای معمولی که تنظیم کرده اید تاثیر بیشتر و خریدار احتمالی پیدا کنید. از آنجا، شما حتی می توانید آنها را با ایجاد یک سری تعهدات از پیش تعریف شده گردش کار واجد شرایط کنید.

۱۰. Picreel
آیا خریدران خود را با افزایش قیمت بی ارزش از دست داده اید؟ Picreel به شما این امکان را می دهد بازدید کننده های سرگردان را بازیابی کنید و آنها را به خریدارانی با پرداخت واقعی تبدیل کنید. با پیکریل، شما می توانید یک جایگاه یا قالب ایجاد کنید و هر زمان کاربران در حال ترک وب سایت شما هستند یک تبلیغات پاپ آپ سفارشی شده با هدفمندی بالا نشان دهد.
همچنین می توانید به جای فکر کردن به اینکه چرا خریداران بالقوه سایت شما را ترک می کنند یک نظرسنجی برای درخواست بازخورد سایت طراحی کنید. به این ترتیب، شما می توانید بفهمید آنها به دنبال چه چیزهایی هستند و شما چه خدمتی می توانید به آن ها ارائه دهید.

منبع:سایت dmacourse.com

۱۰ استارت آپ موفق حوزه دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۶
۵ (۱۰۰%) ۵ votes

حتما ببینید

۶ نکته برای تسهیم موفقیت آمیز سرمایه یک استارت آپ

۶ نکته برای تسهیم موفقیت آمیز سرمایه یک استارت آپ

۶ نکته برای تسهیم موفقیت آمیز سرمایه یک استارت آپ به‌ عنوان عضو تیم موسس، …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پانزده =