خانه / ۱۳۹۵ / آذر

بایگانی/آرشیو ماهانه: آذر ۱۳۹۵

بررسی عواملی که مانع سوددهی کسب و کار شما می شود

بررسی عواملی که مانع سوددهی کسب و کار شما می شود

بررسی عواملی که مانع سوددهی کسب و کار شما می شود دلایل زیادی برای کارآفرین شدن وجود دارد، اما جدا از دلایلی که در نظر دارید، کسب و کار شما باید سودده باشد، حتی اگر ثروتمند شدن یک از دلایل شما برای کارآفرینی نباشد. بدون سود، نمی‌توانید به فعالیت ادامه دهید …

بیشتر بخوانید »

۶ روش برای تبدیل مخاطبان اینستاگرام به مشتری

۶ روش برای تبدیل مخاطبان اینستاگرام به مشتری

۶ روش برای تبدیل مخاطبان اینستاگرام به مشتری بر اساس پیش بینی ها ۷۱ % شرکت های آمریکایی طی سال آتی در این پلتفرم فعال گردیده ، آیا شرکت شما نیز یکی از آن ها می باشد؟ اینستاگرام به لطف توانایی های بصری فوق العاده خود در سال های گذشته …

بیشتر بخوانید »

۱۹ مورد که باید در مورد بازاریابی محتوای بصری در سال ۲۰۱۶ بدانید

19 مورد که باید در مورد بازاریابی محتوای بصری در سال 2016 بدانید

۱۹ مورد که باید در مورد بازاریابی محتوای بصری در سال ۲۰۱۶ بدانید محتوای بصری مانند ویدئو و اینفوگراف در تبلیغات و بازاریابی تاثیر بسیاری دارد. در سال گذشته اهمیت محتوای بصری در تمامی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک و توییتر افزایش چشمگیری داشته است. در ادامه به …

بیشتر بخوانید »

مسخره ترین ایده های استارتاپی که میلیون ها دلار می ارزند

مسخره ترین ایده های استارتاپی که میلیون ها دلار می ارزند

مسخره ترین ایده های استارتاپی که میلیون ها دلار می ارزند! استارتاپ به شرکت های نوپایی می گویند که هدفشان ساختن کسب و کار بر اساس ایده اصلیشان است. این امکان وجود دارد که یک استارتاپ خوب با یک ایده خوب راه اندازی کنید اما استارتاپ های عالی معمولا با ایده …

بیشتر بخوانید »

چگونه شکستی موفقیت آمیز داشته باشیم

چگونه شکستی موفقیت آمیز داشته باشیم

چگونه شکستی موفقیت آمیز داشته باشیم رهبران سازمانی می‌دانند باید برای شکست ارزش قائل شوند، از آن استقبال کنند و حتی از آن تجلیل کنند. آنها این تئوری را می‌پذیرند، اما وقتی پای عمل می‌رسد، نمی‌دانند چه کنند. دو رویکرد کلاسیک در مورد شکست وجود دارد. یکی از این رویکردها …

بیشتر بخوانید »

۱۰نکته برای افزایش موفقیت در اولین تماس با مشتری

10نکته برای افزایش موفقیت در اولین تماس با مشتری

۱۰نکته برای افزایش موفقیت در اولین تماس با مشتری اولین تماس(تماس سرد) یکی از بهترین راه ها برای یافتن مشتریان جدید و مشترکین برای کسب و کار شماست. هیچ چیزی به اندازه فروش بعد از اولین تماس(تماس سرد) نیست!! در بازاریابی اینترنتی تبدیل شدن به انتخابی اولیه برای بیشتر کسب …

بیشتر بخوانید »

۳ گام اساسی و اولیه برای تحقیقات بازاریابی

3 گام اساسی و اولیه برای تحقیقات بازاریابی

۳ گام اساسی و اولیه برای تحقیقات بازاریابی با توجه به حضور برندهای مختلف در بازار در حوزه‌های مختلف، شرکت‌ها ضرورت ابزار تحقیقات بازاریابی را بیش از پیش برای درک بهتر مشتریان و فعالیت‌های رقبا و اندازه‌گیری پیشرفت خود احساس می‌کنند. از طرفی، در اغلب کسب‌وکارها چرخه طول عمر محصول …

بیشتر بخوانید »

توصیه های یک متخصص بازاریابی به تولیدکنندگان محصولات نرم افزاری

توصیه های یک متخصص بازاریابی به تولیدکنندگان محصولات نرم افزاری

توصیه های یک متخصص بازاریابی به تولیدکنندگان محصولات نرم افزاری طبق پیش بینی موسسه Gartner صنعت نرم افزار به عنوان یک سرویس یا به عنوان یک محصول قابل فروش یک صنعت چند میلیون دلاری خواهد بود و پیش بینی شده است که در سال ۲۰۱۶ صنعت نرم افزار و برنامه …

بیشتر بخوانید »

فرمول موفقیت از زبان زیگ زیگلار

فرمول موفقیت از زبان زیگ زیگلار

فرمول موفقیت از زبان زیگ زیگلار من (زیگ زیگلار) در طول این سالها، فرمولی به دست آورده‌ام که به من کمک می‌کند به هر آنچه که از نظر من موفقیت است، برسم. در این مقاله، به بخش‌های مختلف این فرمول اشاره می‌کنم که با نگرش ذهنیِ صحیح شروع می‌شود و …

بیشتر بخوانید »

مشتری، اولین و آخرین عامل برای ارائه محصول جدید به بازار

مشتری، اولین و آخرین عامل برای ارائه محصول جدید به بازار

مشتری، اولین و آخرین عامل برای ارائه محصول جدید به بازار ویژگی یک محصول فوق‌العاده چیست؟ این پرسشی است که بسیاری از کارآفرینان نوپا هنگام برنامه‌ریزی و توسعه‌ی اولین محصول از خودشان می‌پرسند. برخی ممکن است تصور کنند که فقط محصولاتی موفق می‌شوند که منحصربه‌فرد بوده و قبلاً مشابه آن‌ها …

بیشتر بخوانید »