خانه / ۱۳۹۵ / بهمن

بایگانی/آرشیو ماهانه: بهمن ۱۳۹۵

آموزش زبان تجارت (درس چهاردهم)

آموزش زبان تجارت

آموزش زبان تجارت (درس چهاردهم) ۱) competition (رقابت) تعریف: در اقتصاد به معنای رقابت کردن با فروشندگان دیگر در فروش، سودآوری و سهم بازار و ارائه بهترین قیمت، کیفیت و خدمات است.  مثال : ۱-The company was under serious competition from overseas companies which could manufacture a similar product for …

بیشتر بخوانید »

اسرار فروش موفق‎ترین رهبران تجارت الکترونیک

اسرار فروش موفق‎ترین رهبران تجارت الکترونیک

اسرار فروش موفق‎ترین رهبران تجارت الکترونیک  – با سفر مشتری آغاز کنید: بسیاری از شرکت‎ها نمی‎توانند محصولات و خدمات خود را در قالب سفر مشتری بنگرند (سفر مشتری، تجربه‎ای    شامل مراحل توجه، خرید، کاربرد و خریدهای آتی مصرف‎کننده است). مشتریان همواره از مشکل عدم ارتباط با بخش‎‎های کلیدی سازمان از …

بیشتر بخوانید »

راهی که یک کارآفرین موفق باید از آن عبور کند

راهی که یک کارآفرین موفق باید از آن عبور کند

راهی که یک کارآفرین موفق باید از آن عبور کند اگر شما بنا داشته باشید در فرآیند کارآفرینی خود از برنامه‌ای پیروی کنید که پیش‌تر شخص دیگری با انجام آن به‌موفقیت رسیده، به‌زودی به این نتیجه می‌رسید، ممکن است پیروی از آن منجر به موفقیت شما نشود؛ زیرا ماهیت کارآفرینی …

بیشتر بخوانید »

۱۰ نکته کاربردی روانشناسی در بازاریابی اینترنتی

10 نکته کاربردی روانشناسی در بازاریابی اینترنتی

۱۰ نکته کاربردی روانشناسی در بازاریابی اینترنتی روانشناسی علم شناخت روحیات افراد و پیش بینی رفتار آنها و ارائه راهکار درست برای اتخاذ تصمیمات و نهایتاً تاثیرگذاری بر آنها می باشد. با توجه بر همین اساس می توانیم رفتار خرید مشتریان را بررسی کرده و از رفتار آنها برای افزایش …

بیشتر بخوانید »

نکاتی مهم برای تهیه مارکتینگ پلن

نکاتی مهم برای تهیه مارکتینگ پلن

نکاتی مهم برای تهیه مارکتینگ پلن یک طرح بازاریابی (Marketing Plan ) می‌تواند بخشی از یک طرح کار و کسب(Business Plan) باشد که فرآیند تدوین آن شامل حرکت از چشم‌انداز (Vision) به ماموریت (Mission) و به اهداف کلان (Goals) و به اهداف عینی (Objectives)، حتی تا برنامه‌اقدام افراد سازمان می‌باشد. …

بیشتر بخوانید »

یک روش طلایی برای فروش به مشتریان سخت‌گیر

یک روش طلایی برای فروش به مشتریان سخت‌گیر

یک روش طلایی برای فروش به مشتریان سخت‌گیر برای آن‌هایی که دستی در فروش دارند این دو ماه بهمن و اسفند بسیار پرجنب و جوش و پر انرژی‌ست؛ زیرا بازار هیجانات شب عید را تجربه می‌کند و چه خرده‌فروشان و چه عمده‌فروشان هر دو گروه آخرین سعی خود را در به …

بیشتر بخوانید »

سوالات مهم برای تعیین قیمت محصول و خدماتمان

سوالات مهم برای تعیین قیمت محصول و خدماتمان

سوالات مهم برای تعیین قیمت محصول و خدماتمان ۱- چطور بدانم چقدر پول بابت محصول یا خدمت خود دریافت کنم؟ برای هر محصولی قیمتی درست متصور است و منظور از آن حداکثر میزانی است که مشتری تمایل به پرداخت دارد. لذا سوال اینجاست که مشتریان هدف شما چقدر حاضرند برای جایگزینی …

بیشتر بخوانید »

۹ تغییر ذهنی مهم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق

۹ تغییر ذهنی مهم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق

۹ تغییر ذهنی مهم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق مهمترین تفاوت اصلی بین یک کارآفرین و کارمند در مدل های ذهنی آنها و نحوه برخورد با مسائل و اتفاقات است. مهم نیست که استعداد شما و ایده کسب و کار شما در چه حد و مرحله ای است، …

بیشتر بخوانید »

شبکه‌سازی، راز موفقیت استارت‌آپ‌ها برای جذب سرمایه

شبکه‌سازی، راز موفقیت استارت‌آپ‌ها برای جذب سرمایه

شبکه‌سازی، راز موفقیت استارت‌آپ‌ها برای جذب سرمایه بسیاری از موسسان به دام مشابهی می‌افتد. آن‌ها تمام انرژی و منابع خود را صرف ساختن محصول و یافتن مشتریان می‌کنند و زمانی که کارشان تمام شد، تازه متوجه می‌شوند که باید سرمایه‌ خارجی خود را افزایش دهند. بنابراین تلاش می‌کنند با پیداکردن …

بیشتر بخوانید »

قدرت تلقین در کسب موفقیت

قدرت تلقین در کسب موفقیت

قدرت تلقین در کسب موفقیت القاء یک حالت, یک رفتار, یک کلام به خود یا کسی دیگر را تلقین گویند.به عبارتی دیگر تلقین یعنی اینکه که یک ویژگی رو به شخصی به کرار و زیاد بگوئیم تا باورش بشه کاشف تلقین, دانشمندی فرانسوی به نام امیل کوئه بوده است. امیل کوئه یک …

بیشتر بخوانید »