خانه / ۱۳۹۵ / اسفند

بایگانی/آرشیو ماهانه: اسفند ۱۳۹۵

بازاریابی پورسانتی چیست؟ و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

بازاریابی پورسانتی چیست؟ و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

بازاریابی پورسانتی چیست؟ و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ خودتان را در حال ایجاد یک کسب و کار کوچک فرض کنید و فکر کنید که به فکر پخش محصولات و خدماتتان هستید. در چه مکانی تبلیغ می‌کنید؟ چه کسانی برای رساندن پیام تان به مشتریان به شما کمک می‌کنند؟ …

بیشتر بخوانید »

تولید محتوای خلاق: روشی برای جذاب کردن بازاریابی محتوایی

تولید محتوای خلاق: روشی برای جذاب کردن بازاریابی محتوایی

تولید محتوای خلاق: روشی برای جذاب کردن بازاریابی محتوایی ممکن است به عنوان یک وبلاگ‌نویس تمام خلاقیت خود را برای تولید محتوای خلاق برای وبلاگ‌تان به کار برده باشید اما پس از مدتی احساس کنید که مطالبتان خسته کننده شده‌اند و مخاطبان شما برای خواندن مطالب‌تان شور و اشتیاق قبل …

بیشتر بخوانید »

بازاریابی تاثیرگذار چیست؟

بازاریابی تاثیرگذار چیست

بازاریابی تاثیرگذار چیست؟   نوشته‌ام را با طرح سوالی آغاز می‌‌کنم، آیا بازاریابی مرده است؟ خیلی‌‌ها باور دارند که اینترنت برای بازاریابی در مقیاس بزرگ، بسیار هوشمند شده است. در واقع می‌‌توان این جمله را چنین عنوان کرد: با پیشرفت تکنیک‌های بازاریابی، مصرف کنندگان نیز زیرک‌تر شده‌اند و سخت‌تر تاثیر …

بیشتر بخوانید »

چطور موفقیت مان را ۱۰ برابر کنیم؟ گرانت کاردون به شما می گوید

چطور موفقیت مان را 10 برابر کنیم؟ گرانت کاردون به شما می گوید

چطور موفقیت مان را ۱۰ برابر کنیم؟ گرانت کاردون به شما می گوید گرانت کاردون استاد فروش و نویسنده ی پنج کتاب درمورد کسب وکار است، کتاب هایی از قبیل قانون ۱۰ برابر و کتاب پرفروش اگر اول نیستید، آخر هستید. او برنامه های آموزش فروش برای ۵۰۰ شرکت معتبر …

بیشتر بخوانید »

بازاریابی تصویری، عامل مهم در کسب وکارهای مدرن

بازاریابی تصویری، عامل مهم در کسب وکارهای مدرن

بازاریابی تصویری، عامل مهم در کسب وکارهای مدرن توصیه هایی برای مشتری یابی در عصر دیجیتال امروزه تصاویر اهمیت غیرقابل انکاری پیدا کرده اند. اگر در گذشته تاکید زیادی روی اهمیت متن آگهی وجود داشت، امروزه تمام نگاه ها به تصاویر دوخته شده است. مزیت اصلی تصاویر در دنیای کسب …

بیشتر بخوانید »

فروش و مشتریان بهانه‌گیر

فروش و مشتریان بهانه‌گیر

فروش و مشتریان بهانه‌گیر مشتری احساس ریسک (خطر) می‌کند. کم‌کم بهانه‌های معمول را می‌شنوید: «اجازه بدید از سایر مغازه‌ها هم دیدن کنیم» یا «درباره‌اش فکر می‌کنم. بعدا بهم زنگ بزنید» یا «باید در موردش با …. صحبت کنم». در اینجا باید عنصر ریسک را شناسایی و از بین ببرید. ریسک …

بیشتر بخوانید »

چگونه برندی ایجاد کنیم که فاتح قلب و جیب مشتری باشد؟

چگونه برندی ایجاد کنیم که فاتح قلب و جیب مشتری باشد

چگونه برندی ایجاد کنیم که فاتح قلب و جیب مشتری باشد؟ برندسازی طبیعتی دوگانه دارد که در کنار بعد مثبت خود نوعی ضعف برای برندسازی محسوب می‌شود. روشن است که به‌رغم آنچه تمایل به باور داریم، آن‌دسته از نام‌های تجاری که مورد اقبال عمومی قرار نمی‌گیرند هم هنوز قادر به …

بیشتر بخوانید »

سئو مناسبتی، روش بازاریابی که شما استفاده نمی‌‌کنید

سئو مناسبتی، روش بازاریابی که شما استفاده نمی‌‌کنید

سئو مناسبتی، روش بازاریابی که شما استفاده نمی‌‌کنید یکی از روش‌های دیده شدن و بازاریابی در فضای رقابتی امروز، استفاده از مناسب‌‌ها و اتفاقات است. در اصطلاح به مناسبت‌‌ها و اتفاقات موج و به شرکت‌‌ها یا افرادی که این مناسب‌‌ها و اتفاقات را منعکس می‌‌کنندموج سوار می‌‌گوییم. ولنتاین، دربی استقلال …

بیشتر بخوانید »

۱۰ ابزار رایگان گوگل که هر بازاریاب محتوا باید استفاده کند

۱۰ ابزار رایگان گوگل که هر بازاریاب محتوا باید استفاده کند

۱۰ ابزار رایگان گوگل که هر بازاریاب محتوا باید استفاده کند آیا خود را یک بازاریابی محتوای حرفه‌ای می‌دانید؟ صرفنظر از اینکه چقدر تجربه دارید و چه نتایجی را در گذشته بدست آورده‌اید، گام‌هایی وجود دارند که می‌توانید برای افزایش عملکرد خود در آینده بردارید. بسیاری از مردم گوگل را …

بیشتر بخوانید »

مهم ترین عوامل تاثیرگذار در بهبود رتبه وب سایت و جدول امتیازات هر بخش

مهم ترین عوامل تاثیرگذار در بهبود رتبه وب سایت و جدول امتیازات هر بخش

مهم ترین عوامل تاثیرگذار در بهبود رتبه وب سایت و جدول امتیازات هر بخش مقالات متعددی در زمینه سئو و متدهای های مناسب برای بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجوهای موتورهای جستجوگر نوشته شده اند و هریک از این مقالات تعدادی از نکات و روش های مفید در این …

بیشتر بخوانید »