خانه / ۱۳۹۵ / اسفند

بایگانی/آرشیو ماهانه: اسفند ۱۳۹۵

کاربرد علم احساسات و هیجان در بازاریابی

کاربرد علم احساسات و هیجان در بازاریابی

کاربرد علم احساسات و هیجان در بازاریابی چگونه مغز ما تصمیم می‌گیرد که چه چیزی را به اشتراک بگذارید و به چه کسی اعتماد کند هر روزه ما صدها نوع مختلف از احساس و هیجان را در درون خود تجربه می‌کنیم که هر یک هم دارای ویژگی‌های خاص خود است …

بیشتر بخوانید »

اهمیت رنگ در برندسازی و چگونگی انتخاب یک رنگ برای برند

اهمیت رنگ در برندسازی و چگونگی انتخاب یک رنگ برای برند

اهمیت رنگ در برندسازی و چگونگی انتخاب یک رنگ برای برند یک قوطی قرمز نوشابه را در نظر بگیرید، یا حروف راه راهی به رنگ آبی، سیبی سیاه و سفید یا قوس‌هایی زرد رنگ، تصویر و نام چه برند‌هایی به ذهنتان رسید؟ در هر نمونه، رنگ عنصر اصلی شناسایی و …

بیشتر بخوانید »

چگونه برای برند خود یک آژانس تبلیغاتی خوب انتخاب کنیم؟

چگونه برای برند خود یک آژانس تبلیغاتی خوب انتخاب کنیم؟

چگونه برای برند خود یک آژانس تبلیغاتی خوب انتخاب کنیم؟ با توجه به این امر که در دنیای امروز شرکت‌های بازاریابی فراوانی حضور پیدا کرده‌اند که هر یک نیز خدمات گسترده و متنوعی را در زمینه تبلیغات و بازاریابی ارائه می‌کنند، انتخاب درست یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند در میزان موفقیت یک برند …

بیشتر بخوانید »

خلاقیت شرکت at&t در استفاده از تمامی فضاهای تبلیغاتی

خلاقیت شرکت at&t در استفاده از تمامی فضاهای تبلیغاتی

خلاقیت شرکت at&t در استفاده از تمامی فضاهای تبلیغاتی شرکت مخابراتی AT&T، یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه، تلفن ثابت، سرویس‌دهنده اینترنت پهن‌باند و اشتراک تلویزیون‌های اینترنتی در ایالات متحده است. این شرکت تاکنون کمپین‌های تبلیغاتی متنوع و خلاقانه‌ای راه‌اندازی کرده که یکی از تاثیرگذارترین و خلاقانه‌ترینِ آن‌ها، استفاده از …

بیشتر بخوانید »

چگونه تجربه‌ی مشتریان را آنالیز کنیم؟

چگونه تجربه‌ی مشتریان را آنالیز کنیم؟

چگونه تجربه‌ی مشتریان را آنالیز کنیم؟ تجزیه و تحلیل تجربه‌های مشتریان و کاربران امری ضروری است. تحقیقات نشان می‌دهد ۹۰% مدیران کسب و کارها باور دارند تحلیل و بررسی، راهی برای بهتر کردن روند فروش است. ۶۲% هم باور دارند که این کار فروش را تا ۲۰% افزایش می‌دهد.با بررسی …

بیشتر بخوانید »

ترفندهای سئو برای بهبود ساختار URL (بخش اول)

ترفندهای سئو برای بهبود ساختار URL

ترفندهای سئو برای بهبود ساختار URL (بخش اول) در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را پیرامون بهبود نام دامنه و URL­­ها به شما ارائه کنیم، اما قبل از هر چیز توجه به این نکته بسیار مهم است که استفاده از ساختارها و ترفندهایی که در این مقاله به شما …

بیشتر بخوانید »

آموزش زبان تجارت (درس شانزدهم)

آموزش زبان تجارت

آموزش زبان تجارت (درس شانزدهم) آموزش زبان تجاری (درس شانزدهم)» در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های برنامه، ساختار سازمانی مسطح و اخلاق حرفه ای  پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم. ۱) program (برنامه) تعریف:  نقشه راهی برای دستیابی به …

بیشتر بخوانید »

۱۲ روش برای تبدیل ایده ها به واقعیت

۱۲ روش برای تبدیل ایده ها به واقعیت

۱۲ روش برای تبدیل ایده ها به واقعیت چند مرتبه تابحال در جلسات کسی به شما گفته است که، «این ایده فوق‌العاده است، باید دست به کار شوی و آن را به واقعیت تبدیل کنی»؟ معمولاً چه اتفاقی می‌افتد؟ بیشتر اوقات، هیچ! بیشتر ایده‌های عالی به این دلیل ناکام باقی …

بیشتر بخوانید »

۶ مورد از سودآورترین محصولات دیجیتال که می توانید بصورت آنلاین بفروشید

6 مورد از سودآورترین محصولات دیجیتال که می توانید بصورت آنلاین بفروشید

۶ مورد از سودآورترین محصولات دیجیتال که می توانید بصورت آنلاین بفروشید وارد شدن به عرصه کارآفرینی، به لطف شرایط و پیشرفت‌های اخیر در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات، هرگز به سادگی حال حاضر نبوده است. با گسترش اینترنت، راه اندازی یک کسب و کار، خصوصا کسب‌وکاری که در رابطه …

بیشتر بخوانید »

روش های ایجاد انگیزه در خریداران فروشگاه

روش های ایجاد انگیزه در خریداران فروشگاه

روش های ایجاد انگیزه در خریداران فروشگاه ترویج (همان ترفیع یا پیشبرد فروش) شاید بیشتر از هر چیز با تبلیغات شناخته می شود. تبلیغات موثر فرآیندی است که باعث می شود دانش، نگرش و رفتار مشتریان نسبت به موضوع مورد نظر تغییر کرده و آگاهی های بالقوه ایشان نسبت به کالا …

بیشتر بخوانید »