خانه / ۱۳۹۶ / اردیبهشت

بایگانی/آرشیو ماهانه: اردیبهشت ۱۳۹۶

دلایلی که باعث می شود مشتریان پول بیشتری به شما بپردازند!!

دلایلی که باعث می شود مشتریان پول بیشتری به شما بپردازند

دلایلی که باعث می شود مشتریان پول بیشتری به شما بپردازند!! آیا همیشه مشتریان تمایل دارند تا آنجا که ممکن است پول کمتری بپردازند؟ به راحتی نمی‌توان به این سوال پاسخ مثبت داد. اغلب شاهد بوده‌اید که مشتریان برای برخی محصولات حاضرند پول بیشتری بپردازند؛ در حالی که مشابه همان …

بیشتر بخوانید »

۱۰ گام جهت طراحی سایت ها و صفحات معرفی محصول اثرگذار – بخش دوم

10 گام جهت طراحی سایت ها و صفحات معرفی محصول اثرگذار

۱۰ گام جهت طراحی سایت ها و صفحات معرفی محصول اثرگذار در بخش اول از این مطلب، ۵ گام برای طراحی سایت‌ها و صفحات معرفی محصول اثرگذار بر اساس چارچوب کشف نیازهای مشتریان احتمالی ارائه شد. در ادامه بخش دوم، یعنی گام های ۶ تا ۱۰ آورده شده است: ۶. …

بیشتر بخوانید »

سه روش برای جذب مشتریانی که قدرشناس هستند

سه روش برای جذب مشتریانی که قدرشناس هستند

سه روش برای جذب مشتریانی که قدرشناس هستند حتما درباره‌ مشتریان راضی یاقانع شنیده‌اید. اما درباره‌ مشتریان قدرشناس یا حق‌شناس چطور؟ اینها همان مشتریانی هستند که شما واقعا خواهانشان هستید. در اینجا شیوه‌هایی را ذکر می‌کنیم که بتوانید آنها را به عنوان مشتری‌تان داشته باشید. اغلب کسب‌و‌کارها، تمایل ندارند به …

بیشتر بخوانید »

مزیت رقابتی چیست؟

مزیت رقابتی چیست؟

مزیت رقابتی چیست؟ مفهوم مزیت رقابتی، ارتباط مستقیم با ارزش های مورد نظر مشتری دارد به نحوی که در یک طیف مقایسه ای هر چه قدر ارزش های عرضه شده یک سازمان به ارزش های مورد نظر مشتری نزدیکتر یا با آن منطبق تر باشد می توان گفت که سازمان، …

بیشتر بخوانید »

آیا اگر محصول خوبی تولید کنیم، مشتری ها دسته دسته از راه خواهند رسید؟

آیا اگر محصول خوبی تولید کنیم، مشتری ها دسته دسته از راه خواهند رسید؟

آیا اگر محصول خوبی تولید کنیم، مشتری ها دسته دسته از راه خواهند رسید؟ بعضی‌ها می‌گویند اگر آدم یک سرویس خوب یا محصول خوبی ارائه کند کم کم مشتری خود را پیدا خواهد کرد. از این گفته می‌توان این طور برداشت کرد که کافیست بر روی تولید یا ارائه یک …

بیشتر بخوانید »

سرمایه‌گذاری خطرپذیر (Venture Capital) چیست؟

سرمایه‌گذاری خطرپذیر (Venture Capital) چیست؟

سرمایه‌گذاری خطرپذیر (Venture Capital) چیست؟ دنیای کنونی دنیای فناوری است در این راستا کارآفرینان و فن­ آفرینان به عنوان عملی‌ترین راه حل ممکن، مورد توجه بسیاری از محافل علمی و اقتصادی کشورهای در حال توسعه قرارگرفته‌اند. اما بسیاری از  این کارآفرینان و فن‌آفرینان سرمایه لازم برای اجرای طرحها و ایده‌های …

بیشتر بخوانید »

چرا بعضی از نام‌های تجاری مورد علاقه مشتریان هستند؟

چرا بعضی از نام‌های تجاری مورد علاقه مشتریان هستند؟

چرا بعضی از نام‌های تجاری مورد علاقه مشتریان هستند؟ به تازگی، شرکت تحقیقاتی APCO با انجام پژوهشی لیست صد شرکت برتر و مورد علاقه مشتریان را منتشر کرده است.این مطالعه براساس طبقه‌بندی هشتگانه از احساسات به ارزیابی میزان دلبستگی مصرف‌کنندگان به نام‌های تجاری پرداخته است. این هشت احساس عبارتند از: …

بیشتر بخوانید »

۱۰ گام جهت طراحی سایت ها و صفحات معرفی محصول اثرگذار – بخش اول

10 گام جهت طراحی سایت ها و صفحات معرفی محصول اثرگذار

۱۰ گام جهت طراحی سایت ها و صفحات معرفی محصول اثرگذار – بخش اول برای شما که محصول یا سرویس خود را ساخته اید و می خواهید به فروش برسانید یا پیش از تولید می خواهید فرضیاتتان را درباره عکس العمل بازار نسبت به محصول یا خدمت تان بررسی کنید …

بیشتر بخوانید »

بیان چهار روش ارتباط با مشتری در کسب و کار B2B

بیان چهار روش ارتباط با مشتری در کسب و کار B2B

بیان چهار روش ارتباط با مشتری در کسب و کار B2B بر طبق گزارش سایت Gallup، تنها ۲۹% از مشتریان کسب و کارهای B2B با شرکت هایی که با آنها در حال داد و ستد اند، تعامل موثری دارند. اگر دقیق تر بگوییم ۷۱% از مشتریان، احتمالاً تعهدی به همراهی …

بیشتر بخوانید »

بررسی استراتژی های بازاریابی برند استارباکس / تجربه ای با طعم قهوه :)

بررسی استراتژی های بازاریابی برند استارباکس / تجربه ای با طعم قهوه

بررسی استراتژی های بازاریابی برند استارباکس / تجربه ای با طعم قهوه  «هر هفته میلیون ها مشتری از فروشندگان استارباکس، قهوه دریافت می کنند ولی همگی یک تجربه را احساس می کنند.» استارباکس، فروشنده قهار قهوه، در سال ۱۹۷۱ در سیاتل تاسیس شد و تا نوامبر ۲۰۱۶، بیش از ۲۳۰۰۰ …

بیشتر بخوانید »