خانه / ۱۳۹۶ / اردیبهشت

بایگانی/آرشیو ماهانه: اردیبهشت ۱۳۹۶

استراتژی بازاریابی در مقابل برنامه ی بازاریابی

استراتژی بازاریابی در مقابل برنامه ی بازاریابی

استراتژی بازاریابی در مقابل برنامه ی بازاریابی از آنجایی که برنامه ی بازاریابی و استراتژی بازاریابی در لغت شباهت بسیاری به هم دارند، عجیب نیست که بسیاری از صاحبان کسب و کار نمی توانند تفاوتی میان آنها قائل شوند. در این مقاله سعی بر آن است تا توضیح مختصری در …

بیشتر بخوانید »

چگونه تیم بازاریابی محتوای ایسوس شما را برای استفاده از بازاریابی محتوا قانع می‌کنند؟

چگونه تیم بازاریابی محتوای ایسوس شما را برای استفاده از بازاریابی محتوا قانع می‌کنند؟

چگونه تیم بازاریابی محتوای ایسوس شما را برای استفاده از بازاریابی محتوا قانع می‌کنند؟ شاید در حال خواندن این مقاله روی یک لپ‌تاپ هستید، به احتمال زیاد مادربرد لپ‌تاپ شما ساخت ایسوس است. ایسوس حدود ۲۵ سال پیش تاسیس شد و اکنون بیش از ۵۰۰ میلیون مادربرد تولید کرده است. …

بیشتر بخوانید »

روش های رشد و ارتقا کسب و کار

روش های رشد و ارتقا کسب و کار

روش های رشد و ارتقا کسب و کار احتمالاً هیچ صاحب کسب و کاری در دنیا پیدا نشود که نسبت به رشد استارت آپ یا برند خود بی‌میل باشد. اما از کجا مواد لازم برای رشد و توسعه یک برند و کسب و کار را تهیه کنیم. سایت entrepreneur.com اخیراً …

بیشتر بخوانید »

رفتارشناسی مصرف کننده – عوامل درونی و احساسات و ادراکات

رفتارشناسی مشتریان

در سلسله مقالات «رفتارشناسی مصرف کننده» به بررسی عواملی می‌پردازیم که در تصمیم‌گیری یک فرد برای خرید دخیل هستند. با شناسایی این عوامل می‌توان آگهی تبلیغاتی‌ای را طراحی کرد که توجه مخاطب را به خود جلب کرده و در ذهن او ثبت شود. بخش اول: احساسات و عواطف احساسات و …

بیشتر بخوانید »

روش های متقاعد کردن مشتری برای خرید ازشما !

روش های متقاعد کردن مشتری برای خرید ازشما

روش های متقاعد کردن مشتری برای خرید ازشما ! خیلی ها سوال می پرسند که چطور بفروشیم !؟ به چه کسی بفروشیم ؟ با چه تکنیکی باید این کار را انجام دهیم ؟ چطور این فرآیند را آموزش دهیم !؟ پاسخ سوال سادست. باید دانش فروش و متقاعد کردن مشتری …

بیشتر بخوانید »

تقویم محتوا ، شروع یک بازاریابی محتوایی ایده‌آل

تقویم محتوا ، شروع یک بازاریابی محتوایی ایده‌آل

تقویم محتوا ، شروع یک بازاریابی محتوایی ایده‌آل تقویم محتوا یک راه‌کار مناسب برای وبلاگ‌نویسان است اما آیا ارزش این همه سروصدا به پا کردن را دارد؟ در جواب این سوال باید گفت که بسیاری از وبلاگ‌نویسان بزرگ از این ابزار استفاده می‌کنند. شما چه نظری دارید؟ آیا اضافه کردن …

بیشتر بخوانید »

چگونه همیشه یک قدم جلوتراز رقبای خود باشیم؟

چگونه همیشه یک قدم جلوتراز رقبای خود باشیم؟

چگونه همیشه یک قدم جلوتراز رقبای خود باشیم؟ با روند رو به افزایش گسترش اینترنت، فرصت برای کسب و کارهای جدید تقریبا نامحدود شده است. در حقیقت موقعیت بسیار خوبی ایجاد شده است تا بتوانید در یک محل متمرکز به مشتریان بالقوه، خود را معرفی کنید و به آنها بگویید …

بیشتر بخوانید »

رفتارشناسی مشتریان – عوامل درونی – شخصیت

رفتارشناسی مشتریان

رفتارشناسی مشتریان – عوامل درونی – شخصیت در سلسله مقالات «رفتارشناسی مصرف کننده» به بررسی عواملی می‌پردازیم که در تصمیم‌گیری یک فرد برای خرید دخیل هستند . با شناسایی این عوامل می‌توان آگهی تبلیغاتی‌ای را طراحی کرد که توجه مخاطب را به خود جلب کرده و در ذهن او ثبت …

بیشتر بخوانید »

۵ تفاوت اساسی در بازاریابی خدمات نسبت به محصولات که باید بدانید! -بخش اول

۵ تفاوت اساسی در بازاریابی خدمات نسبت به محصولات که باید بدانید

۵ تفاوت اساسی در بازاریابی خدمات نسبت به محصولات که باید بدانید! خدمات، عمل یا انجام کاری برای کسی یا چیزی است. خدمات به طور عمده نامشهود و لمس‌ناپذیر است است. (مانند ماده نیست) شما نمی‌توانید آن را ببینید، بشنوید، حس کنید، بچشید و یا لمس کنید. در این مقاله …

بیشتر بخوانید »

استراتژی های افزایش فروش برای کسب و کار ها

استراتژی های افزایش فروش برای کسب و کار ها

استراتژی های افزایش فروش برای کسب و کار ها افزایش تقاضا تلاشی برای افزایش قیمت و تقویت برند است. الماس را در نظر بگیرید که  از کربن به وجود آمده و بسیار کوچک است اما هر فردی علاقه به این جسم کوچک و فریبنده دارد و صرف‌نظر از قیمت بالا، تقاضای …

بیشتر بخوانید »