خانه / ۱۳۹۶ / خرداد

بایگانی/آرشیو ماهانه: خرداد ۱۳۹۶

چگونه با شایعه علیه برند خود مقابله کنیم؟

چگونه با شایعه علیه یک برند خود مقابله کنیم؟

چگونه با شایعه علیه یک برند خود مقابله کنیم؟ همه ما حداقل یکبار داستان‌هایی از فاجعه‌های به بار آمده برای شرکت‌های مختلف را از رسانه‌های اجتماعی شنیده یا خوانده‌ایم. صادقانه باید گفت برخی از این وقایع چیزی جز خطا نبوده و برخی دیگر نیز به راحتی قابل پیشگیری بوده‌اند. درحالی‌که …

بیشتر بخوانید »

تحقیقات داخلی برند و قدرت شگفت انگیز آن!

تحقیقات داخلی برند و قدرت شگفت انگیز آن

تحقیقات داخلی برند و قدرت شگفت انگیز آن! تحقیقات برند، یکی از مسائلی است که در بازسازی و طراحی مجدد یک برند توجه اکثر مشتریان را به خود جلب می کند. یک گام به جلو حرکت کنید و در مورد پروسه بسیار مهم پژوهش داخلی برند صحبت کنید. در این …

بیشتر بخوانید »

هفت راه ارتباط با مشتریان به وسیله نام تجاری

هفت راه ارتباط با مشتریان به وسیله نام تجاری

هفت راه ارتباط با مشتریان به وسیله نام تجاری اگر یک شرکت تمایل دارد که از طریق نام تجاری خود ارتباط عمیق و معناداری با مشتریان خود پیدا کند، ناگزیر است در جست‌وجوی نقاط مشترک، تمایلات و علایق واحد با آن‌ها باشد. نام تجاری باید قادر باشد قلب و روح …

بیشتر بخوانید »

۵ قانون برای ایجاد یک برند متمایز از دیدگاه متخصصین – بخش دوم

۵ قانون برای ایجاد یک برند متمایز از دیدگاه متخصصین

۵ قانون برای ایجاد یک برند متمایز از دیدگاه متخصصین – بخش دوم برای مطالعه <<۵ قانون برای ایجاد یک برند متمایز از دیدگاه متخصصین – بخش اول>> کلیک کنید ۴. شریک‌هایی با ارزش‌های مشترک پیدا کنید. KURA توانسته از طریق شریک شدن با کسانی که ارزش‌های برندی یکسان با …

بیشتر بخوانید »

۵ قانون برای ایجاد یک برند متمایز از دیدگاه متخصصین – بخش اول

۵ قانون برای ایجاد یک برند متمایز از دیدگاه متخصصین

۵ قانون برای ایجاد یک برند متمایز از دیدگاه متخصصین – بخش اول هرگاه کسب و کاری شروع به کار می‌کند باید بتواند به سرعت از هیچ و پوچ برندی قوی بسازد. دقیقه‌ها می‌گذرند و بیشتر کارآفرینان تازه‌کار نمی‌توانند شش ماه و هزاران دلار صرف «توسعه‌ی برند» کنند. کسب و …

بیشتر بخوانید »

داستان موفقیت نوتلا

داستان موفقیت نوتلا

داستان موفقیت نوتلا   تولید نوتلا در بیش از۱۶ کارخانه از ایتالیا، آلمان، بلژیک، استرالیا، کانادا و برزیل گرفته تا هند، روسیه، آمریکا، ترکیه، آرژانتین، اکوادور و پورتوریکو؛ این محصول را به “قهرمان صبحانه” جهان مبدل کرده است. روزهای گرسنگی پس از پایان جنگ جهانی دوم، دوران بسیار سختی برای …

بیشتر بخوانید »

چرا برندها شکست می خورند و چگونه جلوی شکست خود را بگیریم؟

چرا برندها شکست می خورند و چگونه جلوی شکست خود را بگیریم؟

چرا برندها شکست می خورند و چگونه جلوی شکست خود را بگیریم؟ مای اسپیس، بلک بری ، Blockbuster و کوک جدید- جاده موفقیت با لاشه هزاران برند که نتوانستند از پس آن بربیایند، پوشیده شده است. برای هر برندی که صنعت خود را از نو تعریف می کند، صدها مورد …

بیشتر بخوانید »

بزرگترین اشتباه های فروش از زبان تاد دانکن (بزرگ ترین استاد در زمینه ی فروش)

بزرگترین اشتباه های فروش از زبان تاد دانکن (بزرگ ترین استاد در زمینه ی فروش)

بزرگترین اشتباه های فروش از زبان تاد دانکن (بزرگ ترین استاد در زمینه ی فروش) تاد دانکن بزرگ ترین استاد در زمینه ی فروش و مهارت های زندگی است. وی بیست و سه سال گذشته را به تحقیق در مورد زندگی و جنبه های کاری افراد موفق پرداخته است. کتاب …

بیشتر بخوانید »

پنج کلید طلایی برای همکاری شرکت‌های بزرگ با شما

پنج کلید طلایی برای همکاری شرکت‌های بزرگ با شما

پنج کلید طلایی برای همکاری شرکت‌های بزرگ با شما به‌عنوان صاحب یک تجارت کوچک، شما در کسب‌وکار خود سمت‌های زیادی را شخصاً به ‌عهده‌دارید؛ ازجمله مدیر‌عامل، مدیر منابع انسانی، برنامه‌ریز بازاریابی و غیره.داشتن دانش کافی از روند پیشرو و اتفاقات آینده در عملکرد بازاریابی شما بسیار مؤثر است. تاکنون مقاله‌های …

بیشتر بخوانید »

برندینگ در بازاریابی چیست؟

برندینگ در بازاریابی چیست؟

برندینگ در بازاریابی چیست؟ برندینگ در بازاریابی چیست؟ و چگونه باهم در تناسب قرار می‌گیرند؟ مارکتینگ Marketing و برندینگ Branding دو مفهوم مهم در تجارت هستند. مهم است که بدانید این دو مفهوم چه ارتباطی با هم دارند و چگونه در یک چارچوب مناسب می‌توانند باعث موفقیت کسب‌و‌کار تان شوند؟ مارکتینگ …

بیشتر بخوانید »