خانه / تبلیغات و بازاریابی / بازاریابی / بازاریابی محتوایی / ویدئو :مستند داستان محتوا : ظهور بازاریابی نوین:قسمت دوم
ویدیو :مستند داستان محتوا : ظهور بازاریابی نوین
ویدیو :مستند داستان محتوا : ظهور بازاریابی نوین

ویدئو :مستند داستان محتوا : ظهور بازاریابی نوین:قسمت دوم

ویدیو :مستند داستان محتوا : ظهور بازاریابی نوین

مدت‌ها بود به دنبال محتوای ویدیویی خوبی بودیم که بتواند بازاریابی محتوایی را کامل و دقیق توضیح بدهد تا اینکهموسسه بازاریابی محتوایی مستند جذابی را با عنوان داستان محتوا: ظهور بازاریابی نوین منتشر کرد. این مستند ۴۵ دقیقه‌ای به قدری جذابب بود که تصمیم گرفتیم هرطور شده زیرنویس آن را به فارسی تهیه کنیم تا تماشای آن راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد. امیدوارم با تماشایی این مستند دید بهتری از بازاریابی محتوایی و هدفی که دنبال می‌کند به دست بیاورید.

از قرن‌ها پیش زمانی که غارنشین‌ها در حال نوشتن روی دیواره‌های غارها بودند، بازاریابی محتوایی در حال تغییر و تحول کسب‌وکار بود. اما امروز بیش از هر زمان دیگری محتوا در حال از بین بردن بازاریابی سنتی است. چرا؟ زیرا مشتریان کنترل کامل محتوایی که با آن تعامل دارند را در اختیار گرفته‌اند. ۳۰ سال قبل، برندها از طریق تبلیغات و شرکت‌های رسانه‌ای که انحصار کانال‌ها را در اختیار داشتند، محتوایی که باید به گوش مخاطب می‌رسید را کنترل می‌کردند.

ولی تکنولوژی بازی را تغییر داده است.

مخاطبان می‌توانند به راحتی تبلیغاتی که آزارشان می‌دهد را پس بزنند… پس برندها مجبورند داستان‌های ارزشمندی روایت کنند که به شنیدنشان می‌ارزد.

مستند داستان محتوا، اولین فیلم مستندی است که برای صنعت بازاریابی محتوایی تهیه شده است. این مستند تغییرات بازاریابی محتوایی را از منظر برندهای بزرگی همچون Red Bull و Kraft and Marriott و متخصصین بازاریابی محتوایی از جمله Joe Pulizzi، Ann Handley، Scott Stratten، Jay Baer و بسیاری دیگر بررسی می‌کند.

منبع:graphteam.ir

ویدئو :مستند داستان محتوا : ظهور بازاریابی نوین:قسمت دوم
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
پشنهاد میکنم بخوانید  ویدئو: سخنرانی آنتونی رابینر در TED درباره زندگی و رسیدن به موفقیت

حتما ببینید

۳ روش برای ایجاد اعتماد از طریق محتوا سایت

۳ روش برای ایجاد اعتماد از طریق محتوا سایت

۳ روش برای ایجاد اعتماد از طریق محتوا سایت بازاریابی محتوا به دلایل مختلفی مفید …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =