خانه / تبلیغات و بازاریابی / تبلیغات / تبلیغات آنلاین / بیان دلایل اهمیت ویدئو در استراتژی تبلیغات
بیان دلایل اهمیت ویدئو در استراتژی تبلیغات
بیان دلایل اهمیت ویدئو در استراتژی تبلیغات

بیان دلایل اهمیت ویدئو در استراتژی تبلیغات

بیان دلایل اهمیت ویدئو در استراتژی تبلیغات

امروزه اکثر کسب وکار ها به طریق مختلف در فضاهای اجتماعی و شبکه های مختلف حضور دارند و هریک از آنها نیز در شبکه های مختلفی مانند فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و … فعالیت دارند. اما آنچه در اینجا مورد توجه است، افزایش استفاده از شبکه هایی است که اغلب تصویر محور می باشند. مانند اینستاگرام. بنابراین با گسترش حضور رسانه ها و افزایش استفاده از ویدئوها و کلیپ های تصویری، استفاده از آنها به عنوان یکی از مهمترین ابزار در تبلیغات، بیش از بیش مورد توجه و تمرکز قرار گرفته است.

حقیقت این است که تصاویر و ویدئو ها، در انتقال پیام، قدرت بیشتری نسبت به کلمات دارند و حرف های بیشتری را از طریق آنها می توان به مخاطب گفت و همچنین قدرت جذب مخاطبان بیشتری را دارند. افراد ترجیح می دهند به جای خواندن یک مقاله ی طولانی، یک تصویر یا کلیپ ببینند که از هر جهت برای آنان جذابین بیشتری خواهد داشت و اغلب به زمان کمتری نیز نیاز است. در دنیای امروز، مردم توجه بیشتری به تبلیغات تصویری دارند و چنین ویدئو ها و کلیپ هایی، سهم بسیار زیادی از محتوای آنلاین را تشکیل می دهند. با توجه به پیام های اخیر از Convert With Content ، نتایجی که از این افزایش حاصل می شود عبارتند از:

  1. ۷۴% از ترافیک اینترنت در سال ۲۰۱۷ شامل ویدئو ها و کلیپ ها خواهد بود
  2. ویدئوها بیش از هر محتوای دیگری به اشتراگ گذاشته خواهد شد
  3. You Tube به عنوان دومین موتورجستجوگر قدرتمند در دنیا مطرح خواهد شد
  4. حدود ۸۳۳۳ ویدئو در هر دقیقه به اشتراک گذاشته خواهد شد
  5. ۳۳% از دارندگان تبلت ها و تلفن های هوشمند، روزانه حدود یک ساعت مشغول تماشای کلیپ ها در دستگاه خود می باشند
  6. انتقال ویدئوها از طریق ایمیل نیز ۲۰% افزایش خواهد یافت
پشنهاد میکنم بخوانید  تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟

با توجه به این تمرکز بر تبلیغات تصویری، یقینا باید استراتژی های مناسبی در راستای آن نیز اتخاذ کرد.

بازاریابی مجدد:

بازاریابی مجدد برای ویدئوهای تبلیغاتی یکی از استراتژی های موثر در جهت کمک به برقراری ارتباط با مردمی است که تا به حال تمرکز آنها بر روی سایت هایی همچون You Tube بوده است. بازرایابان و مبلغان یک برند می تواند منحصرا تمرکز خود را بر روی افرادی با مشخصات زیر بگذارند:

  1. افرادی که ویدئوهای متفاوتی را نگاه می کنند.
  2. افرادی که کلیپ های متفاوت را به اشتراک می گذارند، برای آنها نظر می گذارند و … .
  3. ویدئوهای مختلف را به صورت کامل و دائمی دنبال می کنند.
  4. در کانال های مختلفی مانند You Tube عضویت دارند.

فرمت های مختلف تبلیغات مانند متن، تصویر، رسانه ها و … بر روی صفحه ی نمایش گوگل قابل دسترسی است. اما برای بازاریابی مجدد برای ویدئوهای خود باید یک حساب در You Tube و یک حساب در Google AdWords نیز ایجاد کنید.

به عنوان یک مثال: شما می توانید ویدئویی تهیه کنید که نشان دهد چگونه می توان ترمز یک موتورسیکلت را تعمیر کرد. در گذشته، اغلب تصور بر این بود که اینگونه ویدئو ها پس از خرید ابزار لازم برای تعمیر لازم است تا به کمک آنها بتوان به تعمیر پرداخت. در حالی که امروزه اغلب مردم قبل از هرکاری تمایل دارند که این ویدئو را مشاهده کنند و بعد به خرید ابزار لازم بپردازند تا در ابتدا مطمئن شوند که خودشان می توانند این کار را انجام دهند یا خیر. این گونه ویدئوها می توانند ارتباط خوبی میان وبسایت شما و مخاطبانتان ایجاد کنند. ارتباط بیشتر به معنای ایجاد وفاداری بیشتر نسبت به یک برند، محصول و … است.

پشنهاد میکنم بخوانید  ۴ روش فوق العاده برای موفقیت در کسب‌و‌کار از نظر جیمز کالینز

نمایش واقعی از محصولات برای خرید:

از طریق Google Shopping می توانید به ارائه ی ویدئوهای متفاوتی در رابطه با محصولات خود بپردازید.  یش از ۵۰ درصد از بازدیدکنندگان وبسایت هایی همچون You Tube افرادی هستند که اغلب از طریق ها تبلت ها و گوشی های هوشمند خود وارد این سایت ها میشوند. در نتیجه تهیه ی ویدئوهایی که بر روی این دستگاه ها با کیفیت نیز قابل پخش باشند، اهمیت ویژه ای دارد. تهیه ی ویدئوهایی که نمایش کاملی از محصولات باشد برای بسیاری از صنایع می تواند بسیار اثربخش و البته هیجان انگیزتر باشد. برای مثال تهیه ی ویدئویی از محصولات یک برند آرایشی زیبایی می تواند اثرگذاری بیشتری بر مخاطب داشته باشد.

انتخاب موضوع مناسب و شیوه ی ارائه ی متناسب با آن:

حقیقت این است که ارائه ی مطالب و محتوای جدید، ارزشمندی کار شما را بالا می برد. افراد تمایل دارند ویدئوهایی را مشاهده کنند که موضوعات تکراری نداشته باشند و دارای سبکی جدید باشند. تقلید صرف از دیگران و تهیه و ارائه ی تبلیغاتی که سایر رقبا نیز انجام داده اند نمی تواند مخاطبان را به سمت برند شما جذب کند.

منبع:brandabout.ir

حتما ببینید

بنر تبلیغاتی چگونه می‌تواند تعامل و نرخ تبدیل را افزایش دهد؟

بنر تبلیغاتی چگونه می‌تواند تعامل و نرخ تبدیل را افزایش دهد؟

بنر تبلیغاتی چگونه می‌تواند تعامل و نرخ تبدیل را افزایش دهد؟ نمی‌توانیم این واقعیت را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.