خانه / ۱۳۹۶ / مرداد

بایگانی/آرشیو ماهانه: مرداد ۱۳۹۶

مقوله ای مهم به نام احساسات مشتری

مقوله ای مهم به نام احساسات مشتری

مقوله ای مهم به نام احساسات مشتری احساسات مشتریان مهم‌اند. این احساسات ممکن است محصول، برند، یا کل شرکت را در بر بگیرند که مخصوصا در بازارهای مصرفی اهمیت دارند، جایی که افراد دامنه وسیعی از انگیزه‌ها را دارند. بعضی از محصولاتی که مصرف‌کنندگان می‌خرند، مطلوبیت ذاتی برای آنها دارند …

بیشتر بخوانید »

۴ گام اصلی درتحقیقات بازاریابی

۴ گام اصلی درتحقیقات بازاریابی

۴ گام اصلی درتحقیقات بازاریابی شکست در مورد استارتآپ ها امری و رایج و معمول است. عموما از هر ۱۰ استارتآپ ۹ تای آنها شکست می خورند. در واقع ۴۲ درصد شکست ها به این خاطر بوده که کسی محصول ساخته شده توسط آنها را نمی خریده است. به همین …

بیشتر بخوانید »

سه روش حیاتی برای افزایش SEO به کمک برند – قسمت دوم

سه روش حیاتی برای افزایش SEO به کمک برند

در مقاله‌ی «سه روش حیاتی برای افزایش SEO به کمک برند – بخش اول» بررسی کردیم که چگونه داشتن برند با افزایش تعداد مراجعان مستقیم به وب سایت، می‌تواند باعث ارتقای رتبه‌ی SEO شود. در بخش دوم این مقاله، به معرفی دو روش دیگر برای افزایش رتبه‌ی SEO خواهیم‌پرداخت. نقش …

بیشتر بخوانید »

از شفافیت برای جلب اعتماد مشتریان استفاده کنید

از شفافیت برای جلب اعتماد مشتریان استفاده کنید

از شفافیت برای جلب اعتماد مشتریان استفاده کنید کارشناسان معتقدند: مشتریان به ‌اندازه کافی از وعده‌های بی‌پایه و ادعاهای تبلیغاتی خسته شده‌اند و دنبال برندی هستند که بتوانند به آن اعتماد کنند.جیم جوزف، کارشناس برندسازی و نویسنده کتاب «اثر تجربه برای کسب و کارهای کوچک» می‌گوید: «در اغلب موارد، محصولات …

بیشتر بخوانید »

اسرار رنگ ها و چگونگی استفاده ی درست از آنها در برندسازی

اسرار رنگ ها و چگونگی استفاده ی درست از آنها در برندسازی

اسرار رنگ ها و چگونگی استفاده ی درست از آنها در برندسازی موفقیت در انتخاب رنگ و مالکیت یک رنگ در ذهن مردم کاری بسیار دشوار و البته مهم است. در حقیقت تئوری رنگ ها به عنوان مرکز اصلی توجه در طراحی هاست که اغلب نادیده گرفته می شود. در …

بیشتر بخوانید »

شناسایی معیارهای غلط در ارائه خدمات به مشتری چگونه است؟

شناسایی معیارهای غلط در ارائه خدمات به مشتری چگونه است؟

شناسایی معیارهای غلط در ارائه خدمات به مشتری چگونه است؟ معیار سنجش شرکت خرده‌فروشی لوازم اداری Office Depot برای ارائه خدمات به مشتری، پاکیزگی محیط فروشگاه‌ها بود که این موضوع محرکی برای افزایش فروش نبود. کوین پیترز، مدیر سابق این شرکت تلاش کرد این معیار را با آموزش دوباره کارمندان …

بیشتر بخوانید »

برون‌سپاری فعالیت‌ها رمز موفقیت کسب و کار های آنلاین

برون‌سپاری فعالیت‌ها رمز موفقیت کسب و کار های آنلاین

برون‌سپاری فعالیت‌ها رمز موفقیت کسب و کار های آنلاین واضح است که موفقیت برخی از وب‌سایت‌ها بیش از اینکه به سبب فعالیت زیاد صاحبان آنها باشد به دلیل تصمیمات و اقدامات هوشمندانه است. بسیاری از کارآفرینانی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند به توسعه دهندگانی شباهت دارند که همواره انجام …

بیشتر بخوانید »

چگونه یک بیزینس پلن درست بنویسیم؟

چگونه یک بیزینس پلن درست بنویسیم؟

چگونه یک بیزینس پلن درست بنویسیم؟ یک طرح تجاری، نوشته‌ای توصیفی و جامع در مورد کسب و کار یک موسسه، گروه یا فرد کارآفرین است.کارآفرینی و ایجاد هر نوع کسب‌ و کار جدید اغلب با مخاطراتی همراه می‌باشد. این موضوع اهمیت استفاده از یک نقشه و الگوی مناسب برای انجام …

بیشتر بخوانید »

داشتن اصالت و اعتبار برای یک برند به چه معناست؟

داشتن اصالت و اعتبار برای یک برند به چه معناست؟

داشتن اصالت و اعتبار برای یک برند به چه معناست؟ ما در ابتدا معترف هستیم که مفهوم اصالت برند چیز جدیدی نیست. ظاهرا چندین دهه است که برندها از اصالت استقبال کرده اند. با این حال، نکته اینجاست که هرچه بیشتر به این مفهوم پرداخته می شود، اصالت و اعتبار …

بیشتر بخوانید »

رابطه رضایت مشتری و توسعه ی محصول چیست؟

رابطه رضایت مشتری و توسعه ی محصول چیست؟

رابطه رضایت مشتری و توسعه ی محصول چیست؟ مشتریان امروزه انتظار عرضه مداوم محصولات جدید و باکیفیت‌تری را از شرکت‌ها دارند. نتایج مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‎دهد که ۸۴درصد مشتریان به کسب‌وکارهای نوآور علاقه و گرایش دارند.متاسفانه، بسیاری از شرکت‌ها از پاسخگویی به انتظارات مشتریان خود ناتوان هستند. بر …

بیشتر بخوانید »