خانه / چند رسانه ای / معرفی کتاب / معرفی کتاب نسخه سوم بازاریابی، فیلیپ کاتلر
معرفی کتاب نسخه سوم بازاریابی، فیلیپ کاتلر
معرفی کتاب نسخه سوم بازاریابی، فیلیپ کاتلر

معرفی کتاب نسخه سوم بازاریابی، فیلیپ کاتلر

معرفی کتاب نسخه سوم بازاریابی، فیلیپ کاتلر

کاتلر پیشنهاد می‌کند که از نسل دوم بازاریابی به نسل سوم آن منتقل شویم تا بتوانیم خود را پا به پای جهانی که همیشه در حال تغییر است، نگه داریم. سازگاری و انطباق کلید موفقیت هر کسب و کاری است. این روزها ما کمتر به دنبال صرفا برآوردن نیازهای مشتری هستیم. بلکه بیشتر به دنبال آزمایش و بررسی ارزش هایی هستیم که هر مشتری برای خود دارد  را ببینید. تلنگر زدن به این ارزش ها، یک استراتژی مهم بازاریابی می‌باشد.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا مسیر پیش رو را ببینید و برای آینده­‌ی کسب و کار خود برنامه ­ریزی کنید. همچنین شما را تشویق خواهد کرد تا ابعادی فراتر از راهبرد و استراتژی های بازاریابی فعلی خود را ببینید و شما را آگاه می‌­کند که تکنیک ها و روش‌هایی که در حال حاضر به کار شما می‌­آیند، ممکن است در آینده راهگشا نباشند و اعتبار خود را از دست بدهند.

شما نیاز دارید تا پیشتازی خود را نسبت به رقبای خود حفظ کنید  این کتاب به شما ایده ­های جدیدی می‌دهد تا کارتان را به بهترین نحو، سازنده‌­ترین و پربارترین شیوه­‌ی ممکن انجام دهید. این کتاب شما را تشویق خواهد کرد تا هیچ وقت از خود راضی نشوید و همیشه در پی یادگیری روش‌های جدید برای انطباق با شرایط متغیر باشید.

لزومی ندارد که خیلی در این کتاب گرفتار شوید! خواندن این کتاب خیلی کار دشواری نیست. اگر شما مالک کسب و کار شخصی خود هستید و یا کارمند یک بنگاه تجاری هستید و یا فقط کسی هستید که به بازاریابی علاقه دارد، این کتاب را مفید و جذاب خواهید یافت. ایده­ های جدید این کتاب الهام بخش شما خواهد بود.

پشنهاد میکنم بخوانید  معرفی کتاب: از صفر به یک

کتاب با ده نکته به پایان می­‌رسد که در حقیقت خلاصه‌­ای از تمام چیزهایی است که در کتاب راجع به آن‌ها توضیح داده شده است. لیست مختصری که می‌تواند برای کسب و کار شما بسیار با ارزش باشد. می‌توانید این لیست را چاپ کرده و آن را بر روی دیوار محل کارتان بچسبانید تا همیشه ایده ها در جلوی چشمتان باشد.

مدل جدید بازاریابی (بازاریابی نسل ۳) با مشتریان نه به عنوان یک مصرف کننده و یا یک مشتری عادی و ساده برخورد می‌کند، بلکه هر یک از آن‌ها را انسان‌­هایی پیچیده و چند بعدی (طوری که در واقعیت هستند) تصور می‌کند و به فراخور ابعاد شخصیتی هر یک به صورت اختصاصی با آن‌ها رفتار خواهد کرد . مشتریان، شرکت ها و محصولاتی را انتخاب می­‌کنند که نیازهای عمیق آن‌ها را برای مشارکت، خلاقیت، جامعه و آرمان گرایی برآورده کند

در کتاب بازاریابی ۳، معلم برجسته و پیشتاز بازاریابی جهان، فیلیپ کاتلر توضیح می‌­دهد که چرا آینده­‌ی بازاریابی در ایجاد محصولات، خدمات و فرهنگ سازمانی ای است که منعکس کننده‌ی ارزش های زندگی مشتریان هدف باشد. همچنین کاتلر توضیح می‌دهد که چرا بسیاری از بازاریابان در روش‌های قدیمی گیر کرده اند

فیلیپ کاتلر یکی از شناخته‌شده­‌ترین معلمان و مدرسان بازاریابی است که به خاطر ارائه‌ی مدل “۴P در بازاریابی” معروف است. در عصر حاضر، مشتریان بسیار آگاه و باهوش هستند. شرکت ها باید ارتباط­ خود با مشتریان را مبتنی بر ارزش های آن‌ها پایه گذاری کنند. کتاب بازاریابی ۳، راهنمای بی نظیری برای این کار است.
در انتها فهرست مطالب این کتاب را می‌بینیم:

پشنهاد میکنم بخوانید  معرفی کتاب: استراتژی اقیانوس آبی

فهرست مطالب

فصل اول: به بازاریابی نسل ۳ خوش آمدید

فصل دوم: مدل­ های آینده برای بازاریابی ۳

فصل سوم: بازاریابی ماموریت برای مشتری ها

فصل چهارم: بازاریابی ارزش ها برای کارکنان

فصل پنجم: بازاریابی ارزش ها برای شرکا و همکاران (ذینفعان)

فصل ششم: بازاریابی چشم انداز (vision) برای سهام داران و سرمایه گذاران

فصل هفتم: عرضه‌ی تحولات فرهنگی- اجتماعی

فصل هشتم: خلق کارآفرینان برای بازارهای در حال ظهور

فصل نهم: کوشش برای رسیدن به پایداری محیطی

فصل دهم: همه با هم در یکجا

منبع: learn-marketing.ir

معرفی کتاب نسخه سوم بازاریابی، فیلیپ کاتلر
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

حتما ببینید

راه اندازی کسب و کار: ۲۴ گام برای موفقیت کسب وکارهای نوپا

کتاب حاضر با دیدگاهی نظام‌مند به ارائه گام‌هایی عملیاتی برای راه‌اندازی این کسب‌وکارهای نوپا پرداخته …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + یک =