خانه / ۱۳۹۶ / مرداد

بایگانی/آرشیو ماهانه: مرداد ۱۳۹۶

راهنمای کامل برای سئو و بهینه سازی وردپرس – بخش اول

راهنمای کامل برای سئو و بهینه سازی وردپرس

راهنمای کامل برای سئو و بهینه سازی وردپرس – بخش اول خیلی از ما روزانه با سئو و مفاهیم مربوطه‌اش سر و کله می‌زنیم. شاید اولین چیزی که با شنیدن کلمه سئو به ذهن ما می‌رسد، این است که سئو مخفف عبارت Search engine optimization است. اما واقعا یعنی چه؟ …

بیشتر بخوانید »

گفت‌ و‌ گو با امیر صالحی، کارشناس ارشد بازاریابی / از چه تکنیک‏هایی استفاده کنیم تا بیشتر بفروشیم

گفت‌ و‌ گو با امیر صالحی، کارشناس ارشد بازاریابی / از چه تکنیک‏هایی استفاده کنیم تا بیشتر بفروشیم

گفت‌ و‌ گو با امیر صالحی، کارشناس ارشد بازاریابی / از چه تکنیک‏هایی استفاده کنیم تا بیشتر بفروشیم دغدغه اکثر شرکت‌های بزرگ و کوچک بازار، بحث فروش و اجرای تکنیک‏های فروش است. بازار مدرن امروز به تکنیک‏هایی نیاز دارد که قابل اجرا بوده و از صفحه‏های کتاب‌ها و پژوهش‏های مهم …

بیشتر بخوانید »

۸ قانون طلایی در خدمات مشتریان

۸ قانون طلایی در خدمات مشتریان

۸ قانون طلایی در خدمات مشتریان خدمات مشتری نیروی حیاتی هر بیزنس است. شما می توانید برای جذب مشتری های جدید حراج ها و تخفیفات عالی روی جنس هایتان بگذارید اما فقط زمانی بیزنستان به سوددهی می رسد که بتوانید آن مشتری ها را دوباره به آنجا بکشانید. برای یک …

بیشتر بخوانید »

آشنایی با انواع بازاریابی و انتخاب بهترین روش بازاریابی برای کسب و کار شما

آشنایی با انواع بازاریابی و انتخاب بهترین روش بازاریابی برای کسب و کار شما

آشنایی با انواع بازاریابی و انتخاب بهترین روش بازاریابی برای کسب و کار شما این روزها شاهد هستیم اکثر مردم در مورد انواع بازاریابی که یک شرکت می‌تواند داشته باشد صحبت می‌کنند. این واقعیت که هنوز هم بسیاری از شرکت‌ها از روش‌های سنتی بازاریابی استفاده می‌کنند، حقیقت دارد. اما امروزه …

بیشتر بخوانید »

۸ اصل مهم در طراحی کمپین‌ تبلیغاتی

8 اصل مهم در طراحی کمپین‌ تبلیغاتی

۸ اصل مهم در طراحی کمپین‌ تبلیغاتی تبلیغات بیش از استعداد به عناصری مثل هوشمندی و نظم نیاز دارد. کمپین‌های تبلیغاتی شما ممکن است در نهایت خلاقیت طراحی شده باشند اما اگر این کمپین‌ها از عناصری مثل پیام واضح، انتخاب درست مخاطب هدف و دکمه‌ی CTA بی‌بهره باشند، قطعا نتایج …

بیشتر بخوانید »

چگونه ایمیل مارکتینگ موفق داشته باشیم؟

چگونه ایمیل مارکتینگ موفق داشته باشیم؟

چگونه ایمیل مارکتینگ موفق داشته باشیم؟   ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی با ایمیل بخشی از فرآیند گسترده ی بازاریابی اینترنتی است . ایمیل مارکتینگ عبارت است از ارسال ایمیل های سلسله وار برای رسیدن به هدفی خاص به افرادی که خودشان ابراز تمایل کرده اند . به عبارت دیگر ایمیل …

بیشتر بخوانید »

۳ درس مهم از برندهای معروف در مورد محتوای تبلیغات

3 درس مهم از برندهای معروف در مورد محتوای تبلیغات

۳ درس مهم از برندهای معروف در مورد محتوای تبلیغات معمولا داستان‌های تبلیغاتی درباره افرادی است که کالا یا خدمت را خریداری کرده‌اند و کمتر خود آن کالا یا خدمت محور داستان‌ها قرار می‌گیرد. به سخن دیگر در این داستان‌ها، مشتریان به جای خود شرکت یا محصول آن در جایگاه …

بیشتر بخوانید »

وب‌سایت‌های موفق کسب‌و‌کارهای کوچک چگونه است؟

وب‌سایت‌های موفق کسب‌و‌کارهای کوچک چگونه است؟

وب‌سایت‌های موفق کسب‌و‌کارهای کوچک چگونه است؟ اگر می‌خواهید یک کسب‌و‌کار موفق راه بیندازید، قطعا به یک وب‌سایت نیاز دارید. فرقی هم نمی‌کند کسب‌و‌کارتان کوچک باشد یا بزرگ. ساختن یک وب‌سایت عالی نیاز به علم و دانش کاملی ندارد، و تنها چند اصل راهنما به شما کمک خواهد کرد تا مشتری‌های …

بیشتر بخوانید »

ارتباطات کلامی چگونه می‌تواند باعث نجات شرکت ها شود؟

ارتباطات کلامی چگونه می‌تواند باعث نجات شرکت ها شود؟

ارتباطات کلامی چگونه می‌تواند باعث نجات شرکت ها شود؟ در هر دوره‌ای از تاریخ کسب‌وکار، نوع خاصی از شرکت‌ها بیشتر مطرح بوده‌اند. دهه ۶۰ میلادی، دوره شرکت‌های اختلاطی بود و در دهه‌های اخیر، بنگاه‌های تازه تاسیس بیشتر سر زبان‌ها افتادند. اما سازمان‌هایی که امروز اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، از نوع …

بیشتر بخوانید »

برند شما با چه زبانی حرف می زند؟

برند شما با چه زبانی حرف می زند؟

برند شما با چه زبانی حرف می زند؟ یک تصویر، گویای هزاران عبارت است؛ اما برای برندهایی که تلاش می‌کنند به مشتریان جدید دست پیدا کنند یا مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارند، زبان گفتاری و نوشتاری نیز به اندازه هویت بصری در روابط بازاریابی مهم است. شرکت مخابراتی …

بیشتر بخوانید »