خانه / ۱۳۹۶ / مهر

بایگانی/آرشیو ماهانه: مهر ۱۳۹۶

۳ راه برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر از طریق ویدئو

۳ راه برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر از طریق ویدئو

۳ راه برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر از طریق ویدئو اگر در پی این هستید همزمان با تلقین اعتماد، برند خود را هم بسازید و مشتریان بیشتری نیز بگیرید به فکر شخصی کردن برندتان باشید. مردم عادت دارند تا از افراد مورد اعتمادشان خرید کنند و شما با تمرکز کردن بر …

بیشتر بخوانید »

بیان تکنیک های مدیریت زمان برای افراد پر مشغله

بیان تکنیک های مدیریت زمان برای افراد پر مشغله

تکنیک های مدیریت زمان برای افراد پر مشغله واگذاری واگذاری کارها به افراد شایسته یکی از تکنیک های بنیادین در عرصه ی مدیریت زمان به شمار می رود. با اتکا به این مهم، نه تنها بار سنگینی از روی دوش های خودتان برداشته می شود، بلکه می توانید فضایی را …

بیشتر بخوانید »

روش های جلب نگاه مشتری

روش های جلب نگاه مشتری

روش های جلب نگاه مشتری باید به تدریج با عبور از بحث‌های انتزاعی مربوط به چاپ دیجیتال و یا مربوط به نقطه خرید و یا مربوط به بازاریابی و تبلیغات، به بحث‌ دیگری پرداخت که در مجموع می‌تواند تحت عنوان صنعت نقطه خرید(Point Of Purchase) مطرح باشد در این یادداشت …

بیشتر بخوانید »

۱۰ درس طلایی برای موفقیت از آلبرت انیشتین

۱۰ درس طلایی برای موفقیت از آلبرت انیشتین

۱۰ درس طلایی برای موفقیت از آلبرت انیشتین در این مقاله می‌خواهیم راجع به ۱۰ نکته از نابغه قرن یعنی آلبرت انیشتین صحبت کنیم ۱- کنجکاوی خود را دنبال کنید: من هیچ استعداد خاصی ندارم، فقط عاشق کنجکاوی هستم. چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید؟ من کنجکاو هستم؛ مثلاً …

بیشتر بخوانید »

روش بازاریابی مستقیم

روش بازاریابی مستقیم

روش بازاریابی مستقیم   بازاریابی مستقیم عبارت است از استفاده از کانال های مستقیم – مصرف کننده به منظور دست یابی و ارسال کالا ها و خدمات به مشتری ها بدون واسطه های بازاریابی. این کانال ها دربرگیرنده ی پست مستقیم است، و شامل: کالا نماها بازاریابی تلفنی تلویزیون تعاملی کیوسک ها وب گاه ها  …

بیشتر بخوانید »

سه نوع شکستی که باید از آنها سود برد

سه نوع شکستی که باید از آنها سود برد

سه نوع شکستی که باید از آنها سود برد هیچ کس با هدف شکست خوردن وارد دنیای کاروکسب نمی‌شود. اما تحقیقات علمی و تجربه حضور در بازار نشان می‌دهد که شاید بهتر باشد رویکردمان به شکست خوردن را تغییر دهیم. شکست خوردن می‌تواند بستر ارزشمندی را برای موفقیت‌های بعدی ایجاد …

بیشتر بخوانید »

مشتری شناسی

مشتری شناسی

مشتری شناسی در جهان کنونی دیگر نمی توان حیطه “بازاریابی و فروش” را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد، بلکه باید با روش های علمی و تعاریف جدیدی که در حوزه بازاریابی و فروش مطرح گردیده است، آشنا شد و در مقام عمل، آنها را به کار بست. تجربه های …

بیشتر بخوانید »

۶ روش برای داشتن مشتریان راضی

استفاده از شخصیت مشتری برای بازاریابی آنلاین در استارتاپ​

۶ روش برای داشتن مشتریان راضی مشتری ریئس است. او حقوق ما را می‌پردازد و سود نصیب‌مان می‌کند. آن‌هایی که این واقعیت را درک کرده‌اند، تلاش می‌کنند همه‌ی کارها را به بهترین شکل انجام بدهند، حتی زمانی که شرایط سخت‌تر و سخت‌تر می شود. ۱- به شغل و اصول آن …

بیشتر بخوانید »

همه چیز دربارۀ مشتریان؛ پس از خرید

همه چیز دربارۀ مشتریان؛ پس از خرید

همه چیز دربارۀ مشتریان؛ پس از خرید فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده همیشه هم به خرید ختم نمی شود و رضایت از محصول دلیل لازم اقدام برای خرید است. معمولا پس از استفاده از محصول، مصرف کنندگان سطح عملکرد آن را با میزان انتظارات خود مقایسه می کنند و در …

بیشتر بخوانید »

۳ روش برای نام‌گذاری کسب و کارتان در دنیای مدرن موبایل

۳ روش برای نام‌گذاری کسب و کارتان در دنیای مدرن موبایل

۳ روش برای نام‌گذاری کسب و کارتان در دنیای مدرن موبایل «این شرکت توئه؟ «مخلوقات عنان‌گسیخته» (Wild Creations) دیگه؟ چقدر اسمش افتضاحه!» اولین روز من در دنیای جدید اینگونه شروع شد. اولین سالی بود که به نمایشگاه اسباب‌بازی سالانه‌ی نیویورک، یعنی انجمن صنعت اسباب‌بازی، می‌رفتیم. این بزرگترین نمایشگاه از نوع …

بیشتر بخوانید »