خانه / ۱۳۹۶ / آبان

بایگانی/آرشیو ماهانه: آبان ۱۳۹۶

تبلیغ محصول با روش‌ های بدون‌ هزینه : تبلیغ دهان‌ به‌ دهان

تبلیغ محصول با روش‌ های بدون‌ هزینه : تبلیغ دهان‌ به‌ دهان

تبلیغ محصول با روش‌ های بدون‌ هزینه : تبلیغ دهان‌ به‌ دهان کاهش هزینه‌های تبلیغاتی همواره یکی از دغدغه‌های شرکت‌ها برای افزایش رقابت‌پذیری و کاهش قیمت نهایی محصولات است. از این‌رو، آنها را به سمت شیوه‌های اثرگذارتر تبلیغ ترغیب می‌کند. تبلیغ دهان‌به‌دهان یکی از همین شیوه‌هاست که بدون اینکه هزینه …

بیشتر بخوانید »

چگونه استراتژی بازاریابی را بر اساس تحقیقات بازاریابی تدوین کنیم؟

چگونه استراتژی بازاریابی را بر اساس تحقیقات بازاریابی تدوین کنیم؟

چگونه استراتژی بازاریابی را بر اساس تحقیقات بازاریابی تدوین کنیم؟ واحد تحقیقات بازاریابی تنها واحدی است که تمام اطلاعات موجود در بازار، مشتریان و خود شرکت را توامان در دست دارد. از آنجا که هزینه‌های این واحد همیشه جزو دغدغه‌های مدیران ارشد و مدیران بازاریابی بوده است، فعالان در این حوزه باید ثابت کنند که این هزینه‌ها …

بیشتر بخوانید »

موفقیت یعنی برای حریف خود پلی از طلا بسازید!

موفقیت یعنی برای حریف خود پلی از طلا بسازيد!

موفقیت یعنی برای حریف خود پلی از طلا بسازید! برای حریف خود پلی از طلا بسازید تا از روی آن عبور کند ،عملا فشار بیش از حد، پذیرش توافق برای طرف مقابل را سخت‌تر می‌کند. فشار آوردن، روی این نکته که پیشنهاد از طرف شماست و ایده طرف مقابل نیست …

بیشتر بخوانید »

راهنمای تبدیل پیامک‌ های تبلیغاتی مزاحم به تبلیغات اثر بخش

راهنمای تبدیل پیامک‌ های تبلیغاتی مزاحم به تبلیغات اثر بخش

راهنمای تبدیل پیامک‌ های تبلیغاتی مزاحم به تبلیغات اثر بخش بارها پیش آمده که با زنگ یک پیامک تبلیغاتی از خواب بیدار شده‌ایم؛ پیامکی که نه محتوای آن به گروه سنی ما مرتبط است و نه جنسیت ما در ارسال پیامک تبلیغاتی در نظر گرفته شده. وقتی پیامک را بی‌موقع …

بیشتر بخوانید »

راهنمای کامل استفاده از گوگل آنالیتیکس برای افراد مبتدی

راهنمای کامل استفاده از گوگل آنالیتیکس برای افراد مبتدی

راهنمای کامل استفاده از گوگل آنالیتیکس برای افراد مبتدی گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، ابزار تحلیل‌گر شرکت گوگل است که در بین کاربران ایرانی به نام‌های گوگل آنالیز، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز هم شناخته می‌شود (بله! این فارسی‌زبانان دوست‌داشتنی!). این ابزار تحلیل‌گر می‌تواند اطلاعات بسیار کاملی را دربارۀ ترافیک ورودی در …

بیشتر بخوانید »

معرفی تکنیک های اجرایی تبلیغ(Executional Techniques)

معرفی تکنيک های اجرايی تبليغ(Executional Techniques)

معرفی تکنیک های اجرایی تبلیغ(Executional Techniques) پیام تبلیغاتی به اشکال مختلفی می تواند ارایه شود. برخی از مهمترین این تکنیک ها، که برای تدوین تبلیغ می توان از آن ها بهره گرفت، در ادامه آورده شده است: ۱ – تکنیک موزیکال: (Musical) در این سبک، یک یا چند نفر یا …

بیشتر بخوانید »

اولین قدم مشتری مداری :شناخت نیاز مشتریان

اولین قدم مشتری مداری :شناخت نیاز مشتریان

اولین قدم مشتری مداری :شناخت نیاز مشتریان سازمان‌ها برای تضمین بقا و حفظ منافع خود، همواره در پی تداوم مراجعات مشتریان و افزایش تعداد آنها هستند. تکرار مراجعات افراد به یک سازمان در قالب مشتری، بیانگر افزایش درآمد سازمان است و این امر با تکیه بر مشتریمداری قابل دسترسی است. این مقاله می‌کوشد با …

بیشتر بخوانید »

۵ کار ضروری که باید قبل از شروع استارت آپتان انجام دهید

5 کار ضروری که باید قبل از شروع استارت آپتان انجام دهید

۵ کار ضروری که باید قبل از شروع استارت آپتان انجام دهید چگونه بدون تجربه استارتآپ راه بیاندازم؟ ابتدا به شما برای این تصمیمتان تبریک می گوییم! گرچه تجربه در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار امری مهم و تاثیر گذار است اما با داشتن دانش کافی، انرژی، اشتیاق زیاد …

بیشتر بخوانید »

چگونه از شفافیت برای جلب اعتماد مشتریان استفاده کنیم؟

چگونه از شفافیت برای جلب اعتماد مشتریان استفاده کنیم؟

چگونه از شفافیت برای جلب اعتماد مشتریان استفاده کنیم؟ کارشناسان معتقدند: مشتریان به ‌اندازه کافی از وعده‌های بی‌پایه و ادعاهای تبلیغاتی خسته شده‌اند و دنبال برندی هستند که بتوانند به آن اعتماد کنند. جیم جوزف، کارشناس برندسازی و نویسنده کتاب «اثر تجربه برای کسب و کارهای کوچک» می‌گوید: «در اغلب …

بیشتر بخوانید »

آیاتولید محتوا برای شما مشتری به همراه خواهد آورد؟

آیاتولید محتوا برای شما مشتری به همراه خواهد آورد؟

آیاتولید محتوا برای شما مشتری به همراه خواهد آورد؟ خیلی از شرکت های سنتی معتقدند که برای جذب مشتری باید یا تخفیف و برنامه های تشویقی در نظر گرفت یا اینکه از تبلیغات مستقیم بهره برد. آنها معتقدند گرچه بازاریابی محتوا مفید است اما منجر به فروش و جلب مشتری …

بیشتر بخوانید »