خانه / ۱۳۹۶ / مهر

بایگانی/آرشیو ماهانه: مهر ۱۳۹۶

آیاتولید محتوا برای شما مشتری به همراه خواهد آورد؟

آیاتولید محتوا برای شما مشتری به همراه خواهد آورد؟

آیاتولید محتوا برای شما مشتری به همراه خواهد آورد؟ خیلی از شرکت های سنتی معتقدند که برای جذب مشتری باید یا تخفیف و برنامه های تشویقی در نظر گرفت یا اینکه از تبلیغات مستقیم بهره برد. آنها معتقدند گرچه بازاریابی محتوا مفید است اما منجر به فروش و جلب مشتری …

بیشتر بخوانید »

بهترین راه برای داشتن به یک فروش خوب

بهترین راه برای داشتن به یک فروش خوب

بهترین راه برای داشتن به یک فروش خوب در این مقاله سعی شده است که مهمترین نکات برای برگزاری یک جلسه موفق فروش مطرح گردد. هرچند رعایت این نکات کمک بسیار زیادی به موفقیت که همان انعقاد قرارداد است؛ خواهد کرد. اما مطمئناً تمام فروشندگان در این خصوص راهکارهای منحصر …

بیشتر بخوانید »

منظور از تجربه مشتری چیست؟

منظور از تجربه مشتری چیست؟

منظور از تجربه مشتری چیست؟ هدف مدیریت تجربه مشتری (CEM) ارائه یک پیشنهاد و تجربه برجسته و قابل اتکا به مشتریان است، به‌طوری‌که مشتریان ارتباطی عاطفی، دائمی و البته سودآور را با شرکت آغاز کنند. هر زمان که مشتری با شرکت ارتباط برقرار می‌کند و به‌صورت حضوری مراجعه می‌کند، در ذهن خود قضاوتی را از شرکت شکل می‌دهد که …

بیشتر بخوانید »

استراتژی‌‌های مذاکره: چگونه مشتریان را وادار به پذیرفتن کنیم ؟

استراتژی‌‌های مذاكره- چگونه مشتریان را وادار به پذیرفتن کنیم ؟

استراتژی‌‌های مذاکره: چگونه مشتریان را وادار به پذیرفتن کنیم ؟ سوال‌های باز بپرسید، پرسیدن هر سوالی کارساز نیست. پرسش‌هایی با محوریت حل مساله می‌بایست سوالاتی باز و روشنگر باشند. نحوه پرسیدن سوال، جواب را مشخص می‌کند.وقتی مقام یک شرکت یا یک مسوول دولتی می‌گوید، «شما نمی‌توانید این کار را انجام …

بیشتر بخوانید »

اینفوگرافیک: چگونه بهینه سازی وبلاگ و مطالب آن را مانند یک حرفه‌ای انجام دهیم؟

اینفوگرافیک: چگونه بهینه سازی وبلاگ و مطالب آن را مانند یک حرفه‌ای انجام دهیم؟

اینفوگرافیک: چگونه بهینه سازی وبلاگ و مطالب آن را مانند یک حرفه‌ای انجام دهیم؟ اگر تا به حال مطلبی در یک وبلاگ منتشر کرده  باشید، می دانید که وبلاگ نویسی به هیچ وجه کار ساده ای نیست. نوشتن مطلبی که بازدیدکنندگان بخواهند آن را مطالعه کنند و به اشتراک بگذارند، …

بیشتر بخوانید »

چگونه برای شروع کسب و کار خود یک شریک پیدا کنیم؟

چگونه برای شروع کسب و کار خود یک شریک پیدا کنیم؟

چگونه برای شروع کسب و کار خود یک شریک پیدا کنیم؟ راه اندازی یک کسب و کار کاری طاقت فرسا و خسته کننده است. اما در اغلب  مواقع این کار با داشتن یک شریک و همراه بنیان گذار خیلی راحت تر می شود. وقتی این فرآیند ثمر می دهد معادله …

بیشتر بخوانید »

آموزش بازاریابی محتوا برای مبتدیان:فصل اول – آیا بازاریابی محتوا به تجارت من کمک می کند؟

آموزش بازاریابی محتوا برای مبتدیان:فصل اول - آیا بازاریابی محتوا به تجارت من کمک می کند؟

آموزش بازاریابی محتوا برای مبتدیان:فصل اول – آیا بازاریابی محتوا به تجارت من کمک می کند؟ مطمئناً اگر نام بازاریابی محتوا را شنیده و اطلاعات مختصری دربارۀ آن داشته باشید، این سوال برایتان پیش آمده است که “آیا بازاریابی محتوا به تجارت من کمک می کند؟” پیش از آنکه وارد …

بیشتر بخوانید »

همیشه حق با مشتری نیست، چرا ؟

همیشه حق با مشتری نیست چرا ؟

همیشه حق با مشتری نیست، چرا ؟ مساله اینجاست که همیشه حق با مشتری نیست و باوری جز این می‌تواند خدمت رسانی ناشایستی برای شما، کارمندانتان و مشتری در بر داشته باشد. موارد زیر شواهدی بر این باور است: ۱- مشتریان نامعقول منابع محدود شما را فرسوده می‌کنند. شما فقط منابع محدودی در اختیار دارید؛ تعداد …

بیشتر بخوانید »

بحران نبود خلاقیت در کمپین های تبلیغاتی

بحران نبود خلاقیت در کمپین های تبلیغاتی

بحران نبود خلاقیت در کمپین های تبلیغاتی  براساس برخی آمارها یک بزرگسال سالانه در برابر ۵۲ هزار آگهی تلویزیونی قرار می‏گیرد. این به غیر‏ از انواع دیگری از تبلیغ شامل چاپی، محیطی، چریکی و.‌.‌. است که هر روز افراد با آن مواجه می‏شوند، اما واقعا کدام‌یک از آنها توجه ما …

بیشتر بخوانید »

انتظارات مشتری از شما چیست؟

انتظارات مشتری از شما چیست؟

انتظارات مشتری از شما چیست؟ انتظارات مشتری توقعاتی است که به طور حتم به آن نیاز ندارد، ولی برآورده شدن آن، احساس خوشایندی در او ایجاد می‌کند که پایداری رابطه را سبب می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که جلب رضایت مشتریان با تامین انتظارات آنها رابطه مستقیم خواهدداشت. به طور کلی می‌توان انتظارات مشتریان را به …

بیشتر بخوانید »