خانه / تبلیغات و بازاریابی / بازاریابی / استراتژی بازاریابی / ۳ راه برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر از طریق ویدئو
۳ راه برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر از طریق ویدئو
۳ راه برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر از طریق ویدئو

۳ راه برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر از طریق ویدئو

۳ راه برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر از طریق ویدئو

اگر در پی این هستید همزمان با تلقین اعتماد، برند خود را هم بسازید و مشتریان بیشتری نیز بگیرید به فکر شخصی کردن برندتان باشید. مردم عادت دارند تا از افراد مورد اعتمادشان خرید کنند و شما با تمرکز کردن بر روی خلق یک رابطه‌ی شخصی با مشتریانتان می‌توانید جوّ بی‌اعتمادی را کنار بزنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از فایل‌های ویدئویی به طور سریع، مستقیم و شخصی با مشتریان ارتباط برقرار کنید و حفره‌ی بی‌اعتمادی را بپوشانید. در اینجا چندین روش برای تحقق این امر را برایتان آورده‌ایم:

  • یک تاریخچه ویدئویی از شرکتتان بسازید.

سرگذشت برندتان را با دیگران به اشتراک بگذارید تا تاریخچه و آغاز دون پایه‌ی خود را به نمایش گذاشته باشید. با این کار مشتریانتان خود به خود با شما رابطه برقرار می‌کنند و حس می‌کنند که شما را بهتر می‌شناسند. رفته رفته بین کسب و کارتان و مشتریان اعتمادی شکل می‌گیرد شرکتتان به عنوان یک مورد منحصر به فرد از بقیه متمایز می‌ماند.

تاریخچه‌ی ویدئویی لازم نیست طولانی یا پیچیده باشد اما باید به طور حرفه‌ای تولید شده باشد تا حداکثر اعتبار را در بر داشته باشد. به خاطر داشته باشید تصویری که در ویدئویتان بازتاب می‌دهید باید با برند و هدف شرکتتان مطابقت داشته باشد.

در حین تعریف سرگذشت برندتان، با حضور خود و کارکنانتان در ویدئو یک تجربه‌ی شخصی به وجود بیاورید. از تصاویر، از جمله عکس‌های قدیمی از مراسم‌های شرکت و کارکنان مهم، در لا به لای داستان ویدئو استفاده کنید تا یک تجربه‌ی احساسی و تاثیرگذار برای به وجود آمدن یک رابطه‌ی عمیق‌تر فراهم کنید.

  • گفتگوهای ویدئویی با حضور مشتریانتان درست کنید.

    ۳ راه برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر از طریق ویدئو

مشتریان بالقوه در پی نقدهای شخصی از محصولات و خدمات هستند، حالا چه منفی چه مثبت. از این میل آن‌ها استفاده کنید و ویدئوهایی از نظردهی مشتریانتان منتشر کنید. از مشتریانتان بخواهید تا ویدئوهای خود را در یوتیوب یا فیسبوک آپلود کنند و بپرسید که آیا مایل هستند تا برای یک مصاحبه‌ی کوچک با تدارکاتِ فیلمسازی‌تان ملاقاتی داشته باشند یا خیر.

هنگامی که وفادارترین مشتریانتان از علاقه‌شان به شرکتتان می‌گویند این سخنان در حرف زدن و نوع حضورشان مشخص است. وقتی مشتریان بالقوه ویدئوهایتان را نگاه می‌کنند به این عکس‌العمل دیگران اعتماد می‌کنند و نسبت به شرکتتان نگرشی مثبت خواهند داشت.

از مشتریان برای استفاده‌ی گسترده از ویدئوهایشان اجازه بگیرید و اگر نمی‌توانند شخصاً حضور داشته باشند یک تحقیق ویدئویی از کسب و کارشان بسازید. روی مشکلات و نتایج ضعیفی که ارباب رجوع هایتان با آن مواجه بودند تمرکز کنید و نشان دهید که چگونه مشکلات را حل کرده و به طور شخصی و دقیق، خدمات لازم برای نیازهایشان را فراهم کردید. فراموش نکنید کارکنانی را که جزئی از تجربه‌ی خدمت‌رسانی فوق‌العاده به مشتری بودند را نیز در ویدئو بیاورید و چگونگی کمک کردن آن‌ها را به نمایش بگذارید.

  • ویدئوهایی بسازید که امکان فراگیر شدن‌شان بالا باشد.

بسیاری از شرکت‌ها فکر می‌کنند محتواهایی که بین مردم رواج پیدا می‌کنند بگیر نگیر دارند و نمی‌توان هیچ کنترلی روی آن‌ها داشت. اما کارهای زیادی هست که می‌توان انجام داد تا شانس فراگیر شدن چیزی را بیشتر کرد. نترسید، لازم نیست هیچ نوزاد یا بچه گربه‌ای در ویدئویتان باشد. با پلتفرمی چون یوتیوب کار خود را شروع کنید که ترافیک بالایی دارید و از این قابلیت برخوردار است که ویدئوها را به سرعت به اشتراک بگذارد یا روی وب‌سایت‌ها بچسباند.

قدم بعدی این است که روی محتوایی تمرکز کنید که مردم عاشق به اشتراک گذاشتن‌شان هستند. مردم محتوای مثبتی را به اشتراک می‌گذارند که احساساتشان را به نحو خاصی برانگیزاند. ویدئوهای دلگرم‌کننده به مردم کمک می‌کند تا نگرشی مثبت‌تر داشته باشند. یک تجربه‌ی احساسی مثبت را از طریق ویدئوهایتان پخش کنید تا مردم ترغیب شوند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. ویدئویتان چه یک داستان تاثیرگذار، چه یک گفتگوی پرمعنا و چه یک محتوای شخصی‌شده را شامل شوند، تمرکز شما باید روی بار احساسی ماجرا باشد تا شانس فراگیر شدن ویدئو بالا برود.

ویدئوهای برندشده یک راه مهم برای غلبه بر مانع بی‌اعتمادی مشتری است. به یاد داشته باشید که مردم با برندها ارتباط برقرار نمی‌کنند. مردم با مردم ارتباط برقرار می‌کنند. داستانتان را با دیگران سهیم شوید و صدایی را پشت برندتان قرار دهید تا با مشتریان هدفتان صحبت کند. به اشتراک گذاشتن زودتر از توئیت کردن آگهی‌ها و محصولات فروشی، فاصله‌ی بین محصول و مشتری را کم می‌کند.

منبع:learn-marketing.ir

 

۳ راه برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر از طریق ویدئو
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
پشنهاد میکنم بخوانید  ۱۲ ایده‌ برای‌ بازاریابی‌ برای موفقیت در یک اقتصاد ضعیف

حتما ببینید

معرفی 4 سبک راهبردی در بازاریابی

معرفی ۴ سبک راهبردی در بازاریابی

معرفی ۴ سبک راهبردی در بازاریابی برند تیمبرلند را از بچگی می‌شناسم. پدرم یکی از …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 5 =