خانه / ۱۳۹۶ / آذر

بایگانی/آرشیو ماهانه: آذر ۱۳۹۶

کسب‌و‌کارها و مشکلی به نام هزینه سرسام آور

کسب‌و‌کارها و مشکلی به نام هزینه سرسام آور

کسب‌و‌کارها و مشکلی به نام هزینه سرسام آور مالکان کسب‌و‌کارها در مورد افزایش قیمت محصولات در اثر عوامل متعددی که وجود دارد سیاست‌هایی را در پیش می‌گیرند که بعضا آن کسب‌و‌کار را به سمت نابودی می‌کشانند‌. بیشتر شرکت‌ها به جای افزایش قیمت تدریجی محصولات از افزایش قیمت مستقیم استفاده می‌کنند …

بیشتر بخوانید »

استراتژی‌های لازم برای جواب دادن به سخت‌ترین سوالات مشتریان

استراتژی‌های لازم برای جواب دادن به سخت‌ترین سوالات مشتریان

استراتژی‌های لازم برای جواب دادن به سخت‌ترین سوالات مشتریان مدیریت کردن سوالات سخت مشتریان دیرباور و آینده نگر یکی از سخت‌ترین کارها در همه انواع فروش است. پس از مصاحبه با هزاران نفر از مشتریان که در راستای مطالعات مربوط به طرح برنده-بازنده انجام شد، با اطمینان می‌توان گفت تفاوت …

بیشتر بخوانید »

چطور به دیده شدن کسب و کار خود کمک کنیم؟

چطور به دیده شدن کسب و کار خود کمک کنیم؟

چطور به دیده شدن کسب و کار خود کمک کنیم؟ بسیاری از کسب و کارها در جلب توجه مخاطبان هدف خود مشکل دارند. هزینه های بالای تبلیغات در رسانه های بزرگ مثل تلویزیون و بنرهای تبلیغاتی شهری باعث می شود این کسب و کارها برای جلب توجه مخاطب در رقابت …

بیشتر بخوانید »

سه راهکار روانی که باید در پیامها و تبلیغات خود استفاده کنید!

سه راهکار روانی که باید در پیامها و تبلیغات خود استفاده کنید!

سه راهکار روانی که باید در پیامها و تبلیغات خود استفاده کنید! اگر شما فروشنده ای هستید که با شرکت های مختلف درارتباط می باشد یا شرکتی هستید که به افراد خدمات ارائه می کنید، درهر صورت گاهی مجبور خواهید شد که ارزشهای خود را از طریق تبلیغات نوشتاری، تلویزیونی، …

بیشتر بخوانید »

بررسی راهکارهای نوین توسعه کسب‌و‌کار

بررسی راهکارهای نوین توسعه کسب‌و‌کار

بررسی راهکارهای نوین توسعه کسب‌و‌کار پاسخ‌های متفاوت اهالی کسب‌و‌کار به سه پرسش رایج مد‌‌یریتی د‌‌‌ر یک روز بارانی با قرار قبلی به یک د‌‌‌ورهمی آن هم از نوع اقتصاد‌‌‌ی د‌‌‌عوت شد‌‌‌م که با سمینار و همایش‌های معمول متفاوت بود‌‌‌؛ نخستین د‌‌‌ورهمی مد‌‌‌یریتی یک‌روزه برای توسعه کسب‌و‌کار – د‌‌‌میت- با هد‌‌‌ف هم‌افزایی …

بیشتر بخوانید »

ساخت برند قدرتمند و محبوب چگونه است؟

در زمینه برندسازی پس از سطوحی که ذکر شد یک مسئله می‌ماند که باید به آن توجه کنیم و آن هم خود محصول و خدماتی است

ساخت برند قدرتمند و محبوب چگونه است؟ چرا برندسازی می‌کنیم؟ متأسفانه مثال‌های گوناگونی داریم که ما در کشور با وجود داشتن کالاهای منحصر به فرد اما به دلیل عدم داشتن برنداین کالاها با فروش خوبی روبرو نیستند و برخی از شرکت‌های خارجی از این کالاها استفاده کرده و با نام خود این محصولات …

بیشتر بخوانید »

چگونه مشتری را بشناسیم و او را به دام اندازیم؟

چگونه مشتری را بشناسیم و او را به دام اندازیم؟

چگونه مشتری را بشناسیم و او را به دام اندازیم؟ هر شرکتی این روزها تلاش می‌کند گروه هدف اصلی خود را تعریف کند. اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، زندگی – یا حداقل کسب و کارشان – بسیار آسان‌تر خواهد بود. بعد از آن می‌توانند منابع شرکت را …

بیشتر بخوانید »

محتوای تکراری چیست و چگونه از ایجاد آن جلوگیری کنیم؟

محتوای تکراری چیست و چگونه از ایجاد آن جلوگیری کنیم؟

محتوای تکراری چیست و چگونه از ایجاد آن جلوگیری کنیم؟ محتوای تکراری یا Duplicate Content محتوایی است که بیش از یکبار در وب‌سایت منتشر می‌شود. زمانی که تعداد زیادی محتوای کاملاً یکسان در یک وب‌سایت وجود داشته باشد، تصمیم گیری برای موتورهای جستجوگر کمی دشوار خواهد شد. در این شرایط …

بیشتر بخوانید »

آیند‌‌ه کسب‌ و‌ کارها د‌‌ر نبرد‌‌ برسر قیمت‌ ها

آیند‌‌ه کسب‌ و‌ کارها د‌‌ر نبرد‌‌ برسر قیمت‌ ها

آیند‌‌ه کسب‌ و‌ کارها د‌‌ر نبرد‌‌ برسر قیمت‌ ها شاید‌‌‌ برای بسیاری از مالکان کسب‌و‌کارها سوالاتی مبنی بر میزان قیمت محصولات به وجود‌‌‌‌ آید‌‌‌ که د‌‌‌ر پاسخ به این سوال می‌توان گفت افزایش قیمت‌ها تا زمانی می‌تواند‌‌‌ رشد‌‌‌ د‌‌‌اشته باشد‌‌‌ که عملکرد‌‌‌های مالی شرکت شما نتایج مثبتی را د‌‌‌ر بر …

بیشتر بخوانید »

فرانچایزینگ موفق به روش مک دونالد

فرانچایزینگ موفق به روش مک دونالد

فرانچایزینگ موفق به روش مک دونالد مک دونالدز یکی از موفق ترین مجموعه‌های زنجیره‌ای دنیا است. آیا دلیل این موفقیت این است که مک دونالدز خوشمزه‌ترین همبرگرها را دارد؟ واقعیت این است که یکی از دلایل سودآوری مک دونالدز این است که همبرگرهای آن در کلیه شعبه‌های شیکاگو، نیواورلئان، سان …

بیشتر بخوانید »