بایگانی/آرشیو ماهانه: دی ۱۳۹۶

قیف بازاریابی یا Marketing Funnel

قیف بازاریابی یا Marketing Funnel

قیف بازاریابی یا Marketing Funnel هر کسب و کاری هدف را برای خود متصور است و برای رسیدن به این هدف یک نقطه یا عملکرد مشخصی را تعریف می کند. به عنوان مثال برای کسب و کارهایی که محصولی را به بازار عرضه می کنند، فروش کالا به منزله ی …

بیشتر بخوانید »

زندگی کارآفرینانه چگونه است؟

زندگی کارآفرینانه چگونه است؟

زندگی کارآفرینانه چگونه است؟ آیا دوست دارید به یکی از غول های ثروتمند اینترنت تبدیل شوید که از خانه کار می کنند، از یکی از رستوران ها می نویسند یا تبلیغات شان را از روی لپ تاپی زیر یک درخت نخل ایمیل می کنند؟ (لذت این را تصور کنید که …

بیشتر بخوانید »

ترفندهای تبلیغات تاثیر گذار بر روی ذهن مخاطبین

ترفندهای تبلیغات تاثیر گذار بر روی ذهن مخاطبین

ترفندهای تبلیغات تاثیر گذار بر روی ذهن مخاطبین امروزه مالکان کسب ‌وکار به دنبال ایجاد راه های جذب مشتریان و به نوعی تاثیر تبلیغات بر روی ذهن مخاطبین بصورت طولانی مدت هستند. ساخت تبلیغات مؤثر با تعیین اهداف آن آغاز می شود. بسیاری از شرکت‌ها میلیون‌ها دلار صرف کمپین‌های تبلیغاتی …

بیشتر بخوانید »

نوشتن عنوان مناسب برای یک سئوی قدرتمند

نوشتن عنوان مناسب برای یک سئوی قدرتمند

نوشتن عنوان مناسب برای یک سئوی قدرتمند نوشتن یک عنوان مناسب برای صفحه از جمله مهارت‌های حیاتی برای هر کسی است که در زمینۀ سئو فعالیت دارد. تگ عنوان اولین آن چیزی است که کاربر در نتایج جستجوی خود می‌بینید. به علاوه، یکی از معیارهای اصلی گوگل برای تشخیص موضوع صفحه است. …

بیشتر بخوانید »

برندهای مشهور چگونه درآمدزایی می‌کنند؟

برندهای مشهور چگونه درآمدزایی می‌کنند؟

برندهای مشهور چگونه درآمدزایی می‌کنند؟ این روزها با گسترش مصرف گرایی در بین مردم رفتاری تازه را با نام وفاداری به برند در میان مردم شاهد هستیم که در واقع این وفاداری به برند در میان مشتریان مهمترین نقش را در درآمد شرکت های بزرگ و کوچک داشته است. ۱-مشتری شگفت زده می شود:به گزارش اقتصاد آنلاین …

بیشتر بخوانید »

۸ قانونی که هر کارآفرینی باید از آنها پیروی کند!

8 قانونی که هر کارآفرینی باید از آنها پیروی کند!

۸ قانونی که هر کارآفرینی باید از آنها پیروی کند! تفاوت های بین کارآفرینان و میلیونر های خود ساخته با مردم عادی بیشتر تفاوت های ذهنی و شخصیتی است. برای میلیونر شدن و ساختن یک آینده عالی لازم نیست نابغه باشید و یا شانس عالی داشته باشید بلکه باید رفتارها …

بیشتر بخوانید »

مفهوم کمپین تبلیغاتی بازاریابی چیست؟

مفهوم كمپین تبلیغاتی بازاریابی چیست؟

مفهوم کمپین تبلیغاتی بازاریابی چیست؟ برنامه‌ جامع بازاریابی (کمپین بازاریابی) چیزی نیست که زیر دوش حمام! به فکر شما بیاید (بر خلاف ارشمیدس). برنامه‌های موفق ببلیغات بازاریابی با انجام تحقیقی دقیق، تفکری قوی و متمرکز بر جزئیات، اجرائی منحصر به فرد و سریع‌تر از دیگران، همراه با ایده‌ای شایسته‌، امکان‌پذیر …

بیشتر بخوانید »

pestel چیست و چگونه در تحقیقات بازار از آن استفاده کنیم؟

pestel چیست و چگونه در تحقیقات بازار از آن استفاده کنیم؟

pestel چیست و چگونه در تحقیقات بازار از آن استفاده کنیم؟ شناخت بهتر افراد، همکاران، مشتریان و یا حتی بازار، جهت توسعه کسب و کار ضروری است. در مقاله پیش رو پیشنهاد می شود که متخصصان وقت و انرژی بیشتری جهت شناخت بهتر فرهنگ افراد، همکاران و یا مشتریان خارجی …

بیشتر بخوانید »

۵ روش برای جلب اعتماد مشتریان فروشگاه اینترنتی

۵ روش برای جلب اعتماد مشتریان فروشگاه اینترنتی

۵ روش برای جلب اعتماد مشتریان فروشگاه اینترنتی اهمیت جلب اعتماد مشتریان موفقیت هر تجارتی در گرو جلب رضایت مشتریان و کسب اعتماد آنها است. این امر برای فروشگاه های اینترنتی اهمیت دو چندانی پیدا میکند. بازدیدکنندگان یک فروشگاه اینترنتی بدنبال شواهدی مبنی بر صداقت شما و کیفیت محصولات ارائه …

بیشتر بخوانید »

درک «شأن و جایگاه» کلید خدمت به مشتری است!

درک «شأن و جایگاه» کلید خدمت به مشتری است!

درک «شأن و جایگاه» کلید خدمت به مشتری است! خدمات مشتریان طی چند دهه‌ اخیر تحولات فراوانی را از سر گذرانده و به معیارها و میزان‌های زیادی برای تحلیل رضایت و شادمانی مشتری متوسل شده است. خدمات مشتریان پیش از همه با خرسندی مشتری، اشتیاق و ارزش وی و تلاش‌هایش …

بیشتر بخوانید »