خانه / تبلیغات و بازاریابی / تبلیغات / استراتژی تبلیغات / معرفی کاربردی ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام
معرفی کاربردی ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام
معرفی کاربردی ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام

معرفی کاربردی ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام

معرفی کاربردی ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام

از جمله تبلیغات رایگان و موثر تبلیغات در اینستاگرام می باشد.ما در مقاله تبلیغات در اینستاگرام نکاتی را برای حرفه ای شدن در اختیار شما گذاشتیم. اما در اینجا موارد کاربردی را برای شما توضیح میدیم. شما با ثبت نام در اینستاگرام میتونید به روشهای مختلفی برای کسب و کار خود تبلیغ کنید.

تبلیغات در این شبکه اجتماعی میتونه برای کسب و کارتون بسیار مفید باشه اما باید به نکاتی خیلی دقت کنید: شما باید از تصاویر خوبی استفاده کنید زیرا اینستاگرام شبکه ای است که کیفیت و چگونگی تصویر در آن بسیار مهم است زیرا مخاطب از طریق تصویر با محصول و خدمات شما آشنا میشود.

افزایش فالور (کسانی که شما را دنبال میکنند)

معرفی کاربردی ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام

افزایش فالور بسیار مهم است،که این خود ۲ روش دارد:

افزایش فالور فیک که این روش را توصیه نمیکنم زیرا این فالورها نرم افزاری هستن ; و قابلیت لایک کردن پست های شما را ندارند و در کسب و کار شما مؤثر نیستند.

تبادل تبلیغات

روش دیگر تبادل تبلیغات بین شما و پیج دیگر است به صورتی که آنها کسب و کار شما را پست می کنند و شما کسب و کار آنها را پست می کنید؛ پس شما به فالورهای همدیگر معرفی می شوید و باعث افزایش فالورهایتان می شود.

تبلیغات پولی

روش دیگر برای  تبلیغات در اینستاگرام تبلیغ پولی هست که شما میتونید با پیج هایی که در این زمینه کار می کنند. تبلیغاتتون رو معرفی کنید البته دقت لازم رو برای اینکار بکنید و با پیج های مورد اعتماد این کار را انجام دهید.

اما بهترین تبلیغات در اینستاگرام از نظر من این هست که شما یک پیج رو خریداری کرده و در آن شروع به فعالیت کنید و نتیجه بسیار خوبی بگیرید.

البته کسب و کار ها و تبلیغات بستگی به پشتکار و گذاشتن انرژی و اصول گرایی فرد دارد. شما با استفاده از مدیریت زمان ، ایده های خلاقانه و مطالعه میتوانید در این نوع  تبلیغات موفق عمل کنید .

چند روش کوتاه و موثر در منتشر کردن تبلیغ شما در اینستا گرام

معرفی کاربردی ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام

استفاده از تصویر هایی با کیفیت بالا

استفاده از متن های کوتاه ، مفید و تاثیر گذار

استفاده از هشتگ (#)

به طور مثال اگر کسب و کار شما در زمینه عینک با برند ریبن است :  #عینک #ریبن #GLASSES و هر کلمه ای که مربوط به محصول یا خدماتتان است; این کار باعث می شود که تبلیغ شما به طور هم زمان در این صفحه ها نمایش داده شود و به راحتی بازدید شود . سعی کنید پاسخگوی افرادی که زیر تبلیغتان متن مینویسند باشید.

نکات مهم برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی

تعامل با دیگران

سعی کنید با دیگر کاربران در صفحه شخصی خود در تعامل باشید و ارتباط موثر برقرار کنید. جواب کامنت ها و سوالات آن ها را بدهید و سعی کنید به آن ها این احساس را منتقل کنید که کاربران برای شما اهمیت زیادی دارند. این کار باعث می شود بتوانید اعتماد آن ها را بیشتر جلب کنید. علاوه بر این شما میتوانید به صفحات پربازدید بروید و در بحث های آنها نیز شرکت کنید.

پشنهاد میکنم بخوانید  بازاریابی با عکس سلفی:برندها باید خود را برای پدیده‌ای به نام سلفی آماده کنند

به روز باشید

سعی کنید به حوادثی که به صورت روزانه اتفاق می افتد با انتشار یک مطلب و پست واکنش نشان بدهید. شما با این کارمیتوانید مخاطبان بیشتری جمع کرده و با آنها رابطه بهتر برقرار کنید.

ایجاد انگیزه و رقابت

برای رسیدن به هدف خود که همان جذب مخاطبان بیشتر در اینستاگرام است میتوانید در صفحه خود رقابت ها و مسابقاتی را ایجاد کنید. شما با این کار مخاطبان را ترغیب می کنید که صفحه شما را دنبال کنند و همچنین صفحه شما با سرعت بیشتری به دیگر کاربران معرفی خواهد شد. با افزایش فالوئر ها شانس موفقیت شما در تبلیغات اینستاگرامی افزیش خواهد یافت.

کیفیت بالای تصاویر

در اینستاگرام همیشه به دنبال انتشار تصاویر با کیفیت بالا باشید چرا که اینستاگرام یک رسانه اجتماعی تصویر محور است. به عبارت دیگر میتوان گفت در اینستاگرام این تصاویر هستند که حرف اول را میزنند و اگر میخواهید به اهداف خود در این زمینه برسید باید به دنبال معرفی کسب و کار خود با استفاده از تصاویر با کیفیت باشید.

انتشار ویدئو و یک فرصت طلایی

گاهی وقتا چند دقیقه فیلم میتواند بهتر از چند صفحه متن کسب و کار شما را به دیگر کاربران معرفی کند. از این قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده است برای معرفی بهتر کسب و کار خود استفاده کنید. شما با انتشار یک ویدئو کوتاه در اینستاگرام علاوه بر معرفی کسب و کار خود میتوانید به فالوئرهای خود این پیام را انتقال بدهید که پروفایل اینستاگرام شما زنده است. همچنین قابلیت دیگری در اینستاگرام به نام استوری وجود دارد که موجب میشود تصاویر و ویدئو ها بهتر دیده شوند. با استفاده از این قابلیت نیز میتوانید صفحه خود را بهتر به دیگر کاربران معرفی نمایید.

قدردانی خود را نشان دهید

اینستاگرام مانند یک جاده دو طرفه است. زمانی که دیگران پیام های شما را لایک می کنند و برای شما نظر میگذراند شما نیز برای نشان دادن قدردانی خود باید چنین کاری را برای آن ها انجام دهید. این کار باعث افزایش فالوورهای شما و همچنین افزایش لایک پست های شما خواهد شد.

کمی شوخ طبع باشید

بسیاری از افرادبرای گذراندن اوقات فراغت خود به اینستاگرام می آیند. سعی کنید برای معرفی کسب و کار خود و جذب مخاطبان از شوخ طبعی نیز استفاده کنید. البته مراقب باشید که استفاده بیش از حد از شوخ طبعی و یا استفاده از آنها در زمان های نامناسب میتواند نتیجه عکس داشته باشد. اما اگر شما بتوانید به صورت مناسب از این گزینه استفاده کنید. شانس اشتراک گذاری مطالب خود را تا حد قابل توجهی افزایش می دهید. به طور کلی میتوان گفت که ارسال پستهای شاد و طنز آمیز تعداد اشتراک گذاری بالاتری را برای شما به ارمغان می آورد و این موضوع باعث افزیش فالوئر های شما در اینستاگرام خواهد شد.

پشنهاد میکنم بخوانید  تبلیغات رادیویی:تبلیغاتی ارزان اما اثرگذار

هدف خود را مشخص کنید.

برای خود اهداف کوتاه مدتی را در نظر بگیرید. مثلا بگویید در این بازه زمانی به این تعداد فالوئر خواهم رسید. تعیین هدف به شما کمک میکند که تمرکز کافی را برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی داشته باشید.

بهترین زمان برای قرار دادن پست در اینستاگرام

پستهایی که شما در اینستاگرام قرار می دهید با توجه به ماهیتی که دارند باید در ساعات و روزهای خاصی در هفته منتشر شوند. برای مثال بهتر است در روزهای پایانی هفته از پست های سرگرم کننده بیشتر استفاده کنید. شما باید تلاش کنید که روحیات و سلایق مخاطبان خود را در اینستاگرام بشناسید و متناسب با انها پست های خود را منتشر کنید. شما باید به این نکته توجه کنید که محتوای منتشر شده از طرف شما برای چه سن و قشری جذاب هستند و این افراد بیشتر در چه ساعاتی به اینستاگرام خود سر میزنند.

هیچگاه چند پست را به صورت پشت سر هم در اینستاگرام منتشر نکنید چرا که ممکن است باعث شود که مخاطبان به شکل مزاحم به پست های شما نگاه کنند. اگر قصد قرار دادن چند پست را در یک روز دارید بهتر است فاصله زمانی را بین انتشار پست ها در نظر بگیرید برای مثال میتوانید هر چهار ساعت یکبار یکی از پستهای خود را منتشر کنید.

بازه های زمانی در طول روز

بازه زمانی بین ۵ تا ۷ صبح نرخ مشارکت مخاطبان در اینستاگرام بیشتر می شود چرا که معمولاً این ساعات برابر است با پایان ساعات کاری و همچنین ساعت مدارس و مخاطبان در این ساعات دوست دارن در زمان استراحت خود اوقات فراغتشان را در اینستاگرام بگذرانند. این بازه زمانی یکی از بهترین بازه های زمانی برای قرار دادن پست در اینستاگرام است.

بازه زمانی ۹ شب تا ۱ صبح نیز یکی دیگر از بازه های زمانی مناسب برای قرار دادن پست دراینستاگرام است. چرا که تعداد زیادی از افراد در این بازه زمانی بعد از خوردن شام دوست دارند قبل از خوابیدن اینستاگرام خود را چک کنند.

۷ صبح تا ۹ صبح نیز یکی دیگر از بازه های زمانی است که اگر مخاطبان شما افراد شاغل یا محصلین هستند میتوانید از این بازه زمانی نیز استفاده کنید. چنین افرادی معمولاً در هنگام رفتن به سر کار و یا کلاسهای خود از فرصت استفاده کرده و اینستاگرام خود را چک میکنند.

به طور کلی میتوان گفت که بازه زمانی مناسب برای انتشار پستهای شما در اینستاگرام تا حد خیلی زیای به نوع مخاطبان شما بستگی دارد. به این نکته توجه کنید که بخش عمده مخاطبان شما از چه قشری هستند و در چه ساعاتی از روز وقت آزاد دارند و میتوانند اینستاگرام خود را چک کنند.

منبع:mahanteymouri.ir

معرفی کاربردی ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

حتما ببینید

تبلیغات همسان چیست و چگونه استفاده می شود؟

تبلیغات همسان چیست و چگونه استفاده می شود؟

تبلیغات همسان چیست و چگونه استفاده می شود؟ حتما تابه‌حال عبارت تبلیغات همسان به گوش‌تان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =