خانه / ۱۳۹۷ / فروردین

بایگانی/آرشیو ماهانه: فروردین ۱۳۹۷

۱۰ مورد از بهترین روش های بازاریابی محتوا

10 مورد از بهترین روش های بازاریابی محتوا

۱۰ مورد از بهترین روش های بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتری‌های خود را با اطلاعات و آموزش‌هایی که آنها می‌خواهند، احاطه کنید تا حس کنند برای تجارت با شما انگیزه دارند. امروزه، ما از هر زمان دیگری روش‌های بیشتری برای انجام …

بیشتر بخوانید »

تاثیرات تولید محتوا بر قیف بازاریابی

تاثیرات تولید محتوا بر قیف بازاریابی

تاثیرات تولید محتوا بر قیف بازاریابی اگر هنوز نمی دانید قیف بازاریابی چیست و در مورد آن هیچ اطلاعی ندارید، امروز فرصت مناسبی است که اطلاعات خود را دربارۀ آن بالا ببرید. در این مقاله به شما خواهم گفت که قیف بازاریابی چیست، چگونه کار می کند و چگونه می …

بیشتر بخوانید »

۴ روش برای پیدا کردن اولین مشتری

4 روش برای پیدا كردن اولین مشتری 

۴ روش برای پیدا کردن اولین مشتری  هر کسب‌وکار کوچکی در روزهای نخست فعالیتش با یک چالش انکارناپذیر روبه‌رو است. صرف نظر از میزان مبتکرانه بودن یک محصول یا خدمت، مشتریان نمی‌توانند بدون داشتن اطلاعات درباره آن، به خرید یک محصول خاص بپردازند. برای یک کسب‌وکار جدید با منابع محدود، …

بیشتر بخوانید »

۶ راه برای حفظ وفاداری مشتریان کسب و کارمان

۶ راه برای حفظ وفاداری مشتریان کسب و کارمان

۶ راه برای حفظ وفاداری مشتریان کسب و کارمان پیدا کردن مشتری کار سختی است، پس باید برای حفظ کردن مشتری زمان بگذارید تا مشتری ای که به سختی به دست آورده اید را به راحتی از دست ندهید. با رقابتی تر شدن بازار و شدت گرفتن تلاش رقبا برای …

بیشتر بخوانید »

باشگاهی که فروش شما را افزایش می دهد!

باشگاهي كه فروش شما را افزايش مي دهد!

باشگاهی که فروش شما را افزایش می دهد! در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای منجر شده است . شرکتهای در حال توسعه ، آمیزه ای از ابزارهای بازاریابی رابطه ای ، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند . …

بیشتر بخوانید »

کمپین تبلیغاتی چیست و اصول طراحی کمپین های تبلیغاتی موفق چیست؟

کمپین تبلیغاتی چیست و اصول طراحی کمپین های تبلیغاتی موفق چیست؟

کمپین تبلیغاتی چیست و اصول طراحی کمپین های تبلیغاتی موفق چیست؟ کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. یک پیام یکسان با تمی مشترک از طریق رسانه ها و بسترهای مختلف، که در برخی مواقع ثابت هستند، به اشتراک گذاشته می شود. چارچوب …

بیشتر بخوانید »

چگونگی تخصیص بودجه بازاریابی اینترنتی با سنجش VQVC

چگونگی تخصیص بودجه بازاریابی اینترنتی با سنجش VQVC

چگونگی تخصیص بودجه بازاریابی اینترنتی با سنجش VQVC قبل از تصمیم گیری برای تخصیص بودجه بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین در رسانه های دیجیتال (کانال های بازاریابی اینترنتی)، حتما میزان اثربخشی رسانه های دیجیتال و تبلیغات اینترنتی سال گذشته خود را مورد نقد و بررسی قرار دهید. ابتدا استراتژی های …

بیشتر بخوانید »

راه اندازی یک کسب و کار موفق بر اساس اصول جهانی موفقیت

راه اندازی یک کسب و کار موفق بر اساس اصول جهانی موفقیت

راه اندازی یک کسب و کار موفق بر اساس اصول جهانی موفقیت برای راه اندازی یک کسب و کار موفق چه مراحلی را باید طی کنم؟ در این مقاله می خواهم پاسخی جذاب، علمی و کاربردی به شما بدهم و گام به گام شما را برای راه اندازی یک کسب و کار موفق هدایت …

بیشتر بخوانید »

جملات تبلیغاتی که باعث افزایش فروش می‌شود

جملات تبلیغاتی که باعث افزایش فروش می‌شود

جملات تبلیغاتی که باعث افزایش فروش می‌شود آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که چرا بعضی محصولات را می‌خریم و سایر محصولات را بر روی قفسه باقی می‌گذاریم؟ چگونه میان تمام گزینه‌های موجود، یکی را انتخاب می‌کنیم، در حالی که در بیشتر موارد، تجربه‌ی کمی در استفاده از محصولاتی داریم که …

بیشتر بخوانید »

چگونه کسب‌ و کار را توسط توسعه بازار گسترش دهیم؟

چگونه کسب‌ و کار را توسط توسعه بازار گسترش دهیم؟

چگونه کسب‌ و کار را توسط توسعه بازار گسترش دهیم؟ انتظارات از بازارهای کسب‌ و کار، مانند هر چیز دیگری، با گذشت زمان تغییر خواهد کرد. وقتی کسب‌ و کار شما رشد می‌کند و سهم بازار آن افزایش می‌یابد احتمالاً با محدودیت‌های رشد بازار هدف اصلی خود روبرو می‌شوید. برنامه‌ریزی …

بیشتر بخوانید »