پینترست قصد دارد از ابتدای خرداد برنامه آزمایشی آنلاین سه روزه‌ای را برگزار کند که تولیدکنندگان محتوا به صورت زنده محتوای خود را پخش کنند و شمار بینندگان آن نامحدود خواهد بود.

پینترست هم گفت‌وگوی زنده برگزار می‌کند

به گزارش کارآفرین نیوز به نقل از تک کرانچ، پینترست جزییات این آزمایش را که یکی از نخستین تلاشهای این شرکت برای پخش زنده گفت‌وگو است، در هر پخش زنده حداکثر پنج مهمان می توانند حضور داشته باشند اما شمار بینندگان نامحدود خواهد بود.

تنها راه برای تماشای ویدیوها، اپلیکیشن پینترست خواهد بود با این حال کاربران می‌توانند پیش نمایش هر برنامه‌ای را در وب سایت پینترست مشاهده کنند. کاربران از طریق تب جدید با عنوان "لایو" (زنده) در داخل اپلیکیشن پینترست به رویداد زنده هدایت می‌شوند و می‌توانند برنامه برگزاری را مشاهده کرده و به جلسات وارد شوند.

در مجموع ۲۱ کارگاه در زمینه های مختلف شامل غذا، آشپزی، دیزاین و استایل برگزار خواهد شد و کسانی که این برنامه ها را تماشا می کنند، می توانند درباره آنها اظهارنظر کرده و با فرد میزبان برنامه ها صحبت کنند. ناظرانی شامل کارمندان پینترست وجود خواهند داشت تا برنامه زنده را کنترل کنند و اگر کسی استانداردهای پینترست را رعایت نکرد، می توانند وی را از برنامه حذف کنند.

بر اساس گزارش، در این برنامه‌ها امکان خرید وجود ندارد. این نخستین تجربه پخش زنده پینترست نیست. این شرکت سال گذشته قابلیتی به نام "کلاس کامیونیتیز" را آزمایش کرد که به افراد اجازه می داد برای کلاس های آنلاین زوم از طریق این اپلیکیشن ثبت نام کنند. پینترست در خصوص این که برنامه های زنده چه جایگاهی در طرحهای آتی این شرکت دارند، توضیحی نداد.

تقریبا همه پلتفرم‌های فناوری بزرگ اکنون در زمینه خدمات دهی به تولیدکنندگان محتوا فعالیت می‌کنند و حتی برخی تمایل دارند به آنها پول، پرداخت و جذبشان کنند.

فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک و توییتر، همگی قابلیت‌هایی می‌سازند که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد، علاوه بر جذب مخاطب به درآمدزایی از طریق تبلیغات یا قرارداد با برندها بپردازند. اکنون علاقمندان می‌توانند قبل یا در طول برنامه اینفلوئنسرها (چهره های تاثیرگذار) به آنها پول پرداخت کنند یا مشترک محتوای انحصاری آنها شوند. انواع جدید خدمات تولیدکننده محتوا ظهور یافته که شامل اتاق های صوتی است و نخستین بار، توسط کلاب هاوس ابداع شد.

معلوم نیست پینترست در میان رقیبان قدرتمند خود چه حرفی برای گفتن دارد اما این شرکت از تجربه مذکور برای شناخت بیشتر اقداماتی که در پلتفرمش انجام می‌دهد، استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =