به گزارش کارآفرین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد بذرپاش گفت: در حال رفع موانع پیشروی این صنعت بزرگ هستیم و همین با اهمیت و مردمیبودن این صنعت خود باعث میشود که همواره از این صنعت نقد شنیده شود.
به گفته وزیر راه و شهرسازی وقتی که درباره صنعت بزرگ هوایی صحبت میکنیم از یک صنعت فناورانه و مردمپایه صحبت می کنیم و اولین اشتباه، آخرین اشتباه آن خواهد بود.
وی گفت: صنعت هوایی فوقالعاده مردم پایه است، قضاوت درباره صنعت را اکثر مردم انجام میدهند و وقتی یک هواپیما تاخیر میخورد مردم اصلیترین نقدکنندگان و قضاوتکنندگان هستند.
بذرپاش گفت: در حال تصویب ۲۷ نقطه برای ایجاد شهر ساحلی هستیم که برخی از نقاط فرودگاه میخواهند و ما باید برای آن برنامهریزی کنیم.
وزیر راهوشهرسازی گفت: وقتی روزانه در این کشور ۱۲۰۰ پرواز رخ میدهد و به بیش از ۵۰ هزار نفر مسافر خدمت ارائه میشود بنابراین در این حوزه باید برنامهریزی دقیقتری صورت گیرد.
او ادامه داد: به فضل خدا دست سوداگران قطع خواهد شد و این حجم عظیم عملیات پروازی که برخی از سوداگران آن را بهم میزنند را اصلاح میکنیم.
بذرپاش گفت: در ایمنی بالا و سطوح پروازی باید تمامی پروازها صورت گیرد و این در شرایطی است که مردم همواره پروازهای داخلی را با پروازهای خارجی مقایسه میکنند و در برخی از شرایط مردم حق دارند اعتراض کنند و البته این اعتراض خود باعث رشد شکوفایی و ارتقای سطح خدمات میشود.
وی با اشاره به اینکه توسعه ناوگان هوایی یکی از اولویتهای اصلی است، تصریح کرد: در حال حاضر تقاضا بیش از ۴تا ۵ برابر عرضه است و ما باید هرچه سریعتر این عرضه را افزایش دهیم و اصلیترین موانع را تا پایان سال برطرف کنیم.
بذرپاش گفت: افزایش سطح خدمات فرودگاه که به صورت کمی و کیفی است را مداوم پیگیری میکنم و در برخی از مواقع من خودم از تاخیرها اذیت میشوم و خودم مستقیم پیگیری میکنم.
وی افزود: زمانی که نظارت نباشد، انحراف رخ میدهد و نظارت دقیق و درست سطح و سطوح کیفیت را الزام میبخشد.
نظر شما