پاندمی کرونا باعث افزایش اقبال مردم به فروشگاه‌های اینترنتی و پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین شده بطوریکه آگهی‌های فروش ایجاد شده در برنامه دیوار در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، ۳۸ درصد افزایش یافته است.

رشد ۳۸ درصدی آگهی‌های دیوار در سال گذشته

به گزارش کارآفرین نیوز، اغلب شرکت‌های حوزه فناوری در راستای ارتقاء شفافیت در پایان سال مالی خود اقدام به انتشار برخی از آمارهای مرتبط با خدماتی که ارائه کرده‌اند، می‌کنند.

آنطور که در گزارش سالانه دیوار آمده بازدیدکنندگان دیوار قبل از پاندمی کرونا در سال ۹۸ رقمی حدود ۲۹ میلیارد را به خود اختصاص داده بودند، درحالی‌که سال گذشته هم‌زمان با افزایش استفاده مردم از ماسک و دستکش این عدد به ۴۱ میلیارد رسیده است.

نصف جمعیت کشور از دیوار استفاده می‌کنند

براساس این گزارش، قریب به ۴۴ میلیون تلفن همراه تاکنون از اپلیکیشن دیوار استفاده کرده‌اند که معادل حدود نصف جمعیت ایران است همچنین ۱۸ میلیون و ۵۱۹ هزار شماره در سال گذشته در این اپلیکیشن آگهی ثبت کرده‌اند. این رقم نسبت به سال ۹۸ رشد ۳۸ درصدی داشته است.

دیوار همچنین با ۲۱ میلیون نصب فعال در کافه بازار، دومین اپلیکیشن پر نصب ایرانی است. این تعداد نصب نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.  ۸۹ درصد کاربران دیوار از نسخه اندروید، ۶ درصد از آن‌ها از سیستم‌عامل ios و ۵ درصد از نسخه وب‌سایت استفاده می‌کنند. به‌طورکلی در سال ۹۹، ۱۲۹.۵  میلیون آگهی در دیوار منتشرشده است که به نسبت سال ۹۸، ۳۱ درصد رشد داشته است.

فصل زمستان محبوب‌ترین فصل برای آگهی گذاران دیوار بوده است. در میان‌ ماه‌ها بیشترین آگهی و بیشترین بازدید در بهمن‌ماه انجام‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =