مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: شرط برخورداری از معافیت مالیاتی موسسه‌ها، نام‌نویسی در سامانه ثبت درخواست معافیت مالیاتی موسسه‌های خیریه است.

موسسه های خیریه برای معافیت مالیاتی باید ثبت نام کنند

به گزارش کارآفرین نیوز، «مریم السادات میرمالک ثانی» گفت: موسسه‌های خیریه به منظور برخورداری از معافیت مالیاتی براساس بند (و) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور برای ساماندهی و کارآمدسازی سیاست‌های حمایتی باید در سامانه معرفی شده از سوی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ثبت نام کنند.

وی گفت: موسسه‌های خیریه لازم است تمامی مراحل مربوط به ثبت نام از جمله درج شماره حساب های درخواستی را تکمیل کنند.

میرمالک ادامه داد: طبق دستور العمل، مقرر شده است از ۱۰ مرداد به بعد موسسه‌های خیریه، تمامی پرداخت‌های حمایتی خود را از طریق حواله الکترونیک ساتنا/ پایا، با درج عدد ۱۱۰ و شناسه ملی موسسه خیریه در قسمت شناسه پرداخت انجام دهند.

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گزارش پرداخت‌ها از بانک مرکزی دریافت و پس از ثبت در سامانه به سازمان امور مالیاتی به منظور  بررسی ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: بر همین اساس صاحبان امضای موسسه می توانند از پانزدهم اول هر فصل صورتحساب عملکرد موسسه و شناسنامه اقتصادی مدد جویان موسسه را بر اساس داده های پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در پروفایل مربوطه خود در سامانه مشاهده کنند.

راهنمای تمامی مراحل ثبت نام در قالب فیلم آموزشی، راهنما و دستور العمل در سامانه قابل مشاهده است و شماره تلفن ۰۲۱۲۵۰۰ برای پاسخگویی به مخاطبان پیش‌بینی شده است و متقاضیان می توانند سوالات خود را به نشانی پست الکترونیکی که در سامانه آمده ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =