وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای ساز و کارهای جدید این وزارتخانه در حوزه تنظیم بازار خبر داد.

تشریح ساز و کارهای جدید تنظیم بازار وزارت صمت

به گزارش کارآفرین نیوز به نقل از وزارت صمت، سیدرضا فاطمی امین تصریح کرد: سیاست‌ها و ساز و کارهای جدید وزارت صمت در حوزه تنظیم بازار با جدیت در حال طراحی و تدوین است.

وی با اشاره به میزان قابل قبول پیشرفت فرایند تکمیل سامانه جامع تجارت، گفت: رصدپذیری جریان کالا، اصلاح ساز و کارهای نظارتی، برنامه ریزی منسجم برای تامین مواد اولیه، بهبود کارایی سیاست‌های قیمت گذاری کالا و ارزیابی و رتبه بندی و اعتبارسنجی فعالان زنجیره تامین و توزیع از جمله اهدافی است که با اجرای سازوکارهای جدید تنظیم بازار این وزارتخانه حاصل خواهد شد.

تشریح ساز و کارهای جدید تنظیم بازار وزارت صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت مهم ترین اولویت سازوکارهای جدید را پیاده سازی فرایندهای پایش، برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازاربر اساس امکانات سامانه جامع تجارت دانست و از انجام هماهنگی‌های بین بخشی و فرابخشی در راستای اجرای سازوکارهای جدید این وزارتخانه خبر داد.

گفتنی است، در این نشست که با حضور ویدئو کنفرانسی روسای سازمان‌های صمت استانی همراه بود، ساز و کارهای جدید وزارت صمت در حوزه تنظیم بازار در ابعاد مختلف تشریح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =