به گزارش کارآفرین نیوز به نقل از وزارت صمت ، «عباس تابش» افزود: از مجموع شکایتهای دریافت شده ۲۳۶ هزار و ۸۷۰ فقره معادل ۹۸ درصد قابل پیگیری و سههزار و ۱۷۲ فقره معادل ۲ درصد غیر قابل پیگیری بوده است.
وی بیانداشت: از مجموع شکایتهای رسیدگی شده ۸۳ هزار و ۸۰۴ فقره معادل ۳۵ درصد منجر به تنظیم برگ گزارش بازرسی شد که ۱۲۷ هزار و ۷۷۴ فقره معادل ۵۳ تخلف احراز نشد و ۲۸ هزار و ۴۶۴ فقره معادل ۱۲ درصد به علت انجام کار کارشناسی در حال پیگیری است.
رییس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان با اعلام اینکه از این تعداد شکایت، ۲۱۰ هزار و ۲۲۱ فقره معادل ۸۷ درصد مربوط به کالاها بوده است، گفت: ۲۹ هزار و ۸۲۱ فقره مربوط به خدمات بوده که معادل ۱۳ درصد شکایتها است.
وی تصریحکرد: بیشترین شکایت دریافت شده در بخش کالا مربوط به انواع نان، میوه و سبزی و در بخش خدمات مربوط به نرخ تعمیر خودروهای سبک و رستورانهای غذاخوری بوده است.
نظر شما