ایلان ماسک با ارسال ایمیلی از کارکنان تسلا خواست به جای تسریع در روند تحویل خودروهای الکتریکی، به فکر کاهش هزینه‌های تحویل باشند.

درخواست ایلان ماسک از کارکنان خودروسازی تسلا

هدف سه ماهه تسلا همیشه کاهش زمان تحویل خودروها نسبت به سه ماه پیش از آن بوده، اما اینبار ایلان ماسک با ارسال ایمیلی به همکاران خود از آنها خواست تا کانون تمرکز خود را از کاهش زمان انتظار و تحویل خودرو، به کاهش هزینه های تحویل خودرو تغییر دهند.

تسلا نیز مانند سایر خودروسازان با مشکل کمبود مواد اولیه در دنیا، محدودیت های بندرگاهی دوران پاندمی و افزایش هزینه های حمل و نقل دست و پنجه نرم می کند.

مدیر عامل تسلا در این ایمیل از تمام کارکنان خواست هدف فروش سه ماهه شرکت را بر کاهش هزینه های تحویل قرار دهند.

درخواست ایلان ماسک از کارکنان خودروسازی تسلا

به گزارش سی ان بی سی، تاخیر در روند تحویل چند ماهه خودروهای الکتریکی به مشتریان، موجب نارضایتی بسیاری از مشتریانی شده که برای انجام کارهای روزمره خود، از اپلیکیشن های اجاره خودرو و تاکسی استفاده می کنند و ناچار به پرداخت هزینه های زیادی شده اند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی، تسلا حدود ۵۰۰ هزار خودروی الکتریکی به فروش رساند، در حالی که میزان فروش تسلا فقط در ۹ ماه اول سال ۲۰۲۱، تعداد ۶۲۷ هزار و ۳۵۰ دستگاه اعلام شده است. با این تفاسیر، هیچ زمان دقیقی برای تحویل خودروهایی که از موعد تحویل آنها چند ماه گذشته، اعلام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =