متا در حال بررسی راه‌هایی برای وارد کردن NFT ها (توکن‌های غیرقابل معاوضه) به اینستاگرام و دسترس پذیر کردن آنها برای دو میلیارد کاربرش است.

متا به دنبال ورود NFT ها به اینستاگرام

به گزارش کارآفرین نیوز،آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام اعلام کرد: ما در حال بررسی NFT ها و نحوه دسترس پذیرتر کردن آنها برای مخاطبان گسترده هستیم. تصور می کنم NFTها عرصه جالبی باشند که می توانیم در آنها نقشی داشته باشیم و همچنین راهی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا هستند.

با وجود اینکه موسری درباره برنامه اینستاگرام توضیح چندانی نداد، اما اظهارات وی نشان می دهد که اینستاگرام ممکن است ابزارهایی را برای کاربرانش فراهم کند تا توکن‌های غیرقابل معاوضه‌ای که ایجاد می کنند را نمایش دهند یا به افراد امکان می دهد تولیدکنندگان محتوای محبوبشان را دنبال کنند.

NFT

گزارش بیزنس اینسایدر نشان می دهد، الساندرو پالوسی، طراح برنامه، نخستین فردی بود که با ارسال اسکرین شات هایی در توییتر، از جزئیات برنامه مربوط به NFT ها در اینستاگرام پرده برداشت. طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی پالوسی، کاربران اجازه خواهند داشت برای NFT ها در اینستاگرام مستقیما درخواست خرید دهند و اینستاگرام احتمالا از کیف های رمزارز کوین بیس و مِتاماسک و همچنین Novi فیس بوک حمایت می کند.

این توکن ها، دارایی‌های دیجیتالی برای کلکسیونرهای هنری یا ویدیویی دنیای مدرن محبوب هستند، اما کلید دیجیتالی برای راه یافتن به متاورس (دنیای مجازی) هستند زیرا می توانند مالکیت را در یک دنیای مجازی انتقال دهند.

توکن های غیرقابل معاوضه معمولا به صورت آنلاین معامله شده و به یک رمزارز مرتبط هستند. این دارایی های دیجیتالی در سال ۲۰۲۱ با رشد انفجاری محبوبیت عمومی روبرو شدند و مجموع فروش آنها امسال به ۱۲ میلیارد دلار صعود کرده که همین امر دلیل ورود برندهای بزرگی مانند نایکی به عرصه توکن های غیرقابل معاوضه و دنیاهای مجازی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =