ایده مدرن سازی لجستیک و ترابری کالاها زمانی در ذهن استیون شکل گرفت که در حال راه اندازی کسب و کار دیگری در زمینه صادرات کالاهای لوکس فعالیت می کرد. او می گوید: اسناد حمل و ترابری کالاها، هنوز هم به صورت کاغذی رد و بدل می شود و این برای من کاملا حیرت آور و بی معناست.
او به دلیل نزدیکی دفتر کارش به ساحل دریا در کالیفرنیا، هر بار با مشاهده کشتی ها به این فکر افتاد که شفافیت و سرعت در زنجیره جهانی تامین تا چه اندازه در اقتصاد جهانی تاثیرگذار است.
پلتفرم دِرِیِج (Drayage) با ایده مدرن سازی زنجیره تامین در سراسر دنیا به دنبال ایجاد شفافیت، قابلیت پایش و سرعت در فرایند زنجیره تامین است.
این پلتفرم، شرکت های کشتیرانی را به شبکه گسترده ای از حمل کنندگان تایید شده و مجاز برای یک بار حمل یا سالیانه متصل می کند.
سیستم ردیابی GPS این پلتفرم، هر لحظه به روزرسانی می شود و صاحب کالا یا صادرکننده می تواند در هر لحظه، از موقعیت مکانی کالا یا کانتینر ارسال شده مطلع شود.
علاوه بر این مالک می تواند در هر ساعتی از شبانه روز اسناد حمل را دانلود و به صورت سیستمی بایگانی نماید.
استیون ون ۲۸ ساله؛ بنیانگذار و مدیرعامل دِرِی اِلاینس (Dray Alliance) امسال در رتبه سوم فهرست ۳۰ نفره فوربس از برترین کارآفرین های زیر ۳۰ ساله در سال ۲۰۲۲ ایستاد.
این کارآفرین برتر که اصالتی چینی دارد، به مشتریان بین المللی مانند Mattel و Wayfair این امکان را می دهد که راننده کامیون ها را از دفتر کار خود پیدا کنند تا کانتینرها را از بنادر و باراندازها به انبارهای اصلی یا فروشگاه های تعیین شده تحویل دهند.
غول های برتر کشتیرانی مانند MAERSK، CMA CGM و APL نیز با این استارتاپ همکاری گسترده ای آغاز کرده اند.
در سال ۲۰۲۱، میزان درآمد سالانه دِرِی اِلایِنس (Dray Alliance) ۲۸ میلیون دلار اعلام شد در حالی که در سال ۲۰۲۰ میلادی فقط ۱۱ میلیون دلار اعلام شده بود.
نظر شما