با فعال‌کردن حساب مدیر در رایانه ویندوز ۱۱ خود، می‌توانید به‌ راحتی از تمام درخواست‌های مزاحم عبور کنید.

چگونه درخواست‌های مزاحم ویندوز را حذف کنیم؟

به گزارش کارآفرین نیوز، از آنجایی‌ که حساب Administrator برای همه چیز دارای حقوق بالاتری است می‌توانند خطر امنیتی ایجاد کنند؛ بنابراین توصیه می‌شود پس از اتمام استفاده از حساب مدیر، آن را غیرفعال کنید.

اکانت Administrator در ویندوز ۱۱ چیست؟

اگر مدتی است که از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنید، ممکن است بدانید که سیستم‌عامل؛ برنامه‌ها، فایل‌ها و دستورات خاصی را در پس امتیازات مدیریتی محدود می‌کند.

این تنها دلیلی است که ویندوز هر بار که سعی می‌کنید کاری را انجام دهید که به امتیازات مدیریتی نیاز دارد به شما اعلان‌ها (UAC) نشان می‌دهد.

اکانت Administrator را در Local User and Groups فعال کنید

در این روش، ما از Local User and Groups برای فعال‌کردن حساب کاربری داخلی Administrator در ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنیم، در زیر برخی از مراحل ساده‌ای که باید دنبال کنید آمده است.

۱. ابتدا دکمه Windows Key + R را روی کیبورد خود فشار دهید، با انجام این کار کادر محاوره‌ای RUN باز می‌شود.

۲. در کادر محاوره‌ای RUN عبارت lusrmgr.msc را تایپ کرده و دکمه Enter را بزنید.

۳. با این کار پانل Local Users and Groups باز می‌شود، در اینجا باید روی پوشه Users در سمت چپ کلیک کنید.

۴. در قسمت سمت راست، روی حساب Administrator کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.

۵. در قسمت Administrator Properties تیک گزینه Account is disabled را بردارید و پس از اتمام، روی دکمه Apply کلیک کنید.

به‌این‌ترتیب حساب کاربری Administrator را می‌توانید در ویندوز ۱۱ فعال کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =