عضو هیات مدیره بانک کارآفرین با اشاره به مشخص شدن خط و مشی بانک در سال جاری، افزود: تمام برنامه‌ها باید به نحوی باشد که بانک مانند قبل کارنامه درخشان و مطلوبی داشته باشد.

تعامل همه جانبه ارکان بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۱

به گزارش کارآفرین نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علی شاهی با اشاره به تبیین استراتژی خطوط کسب و کار بانک در سال ۱۴۰۱، بیان داشت: مدیر عامل محترم بانک همه چیز را برای تمامی واحدهای بانک به صورت شفاف بیان کردند.

عضو هیات مدیره بانک کارآفرین اظهارداشت: خوشبختانه بانک کارآفرین را در صنعت بانکداری کشور بانکی چابک، هوشمند و دقیق می‌شناسند. این موفقیت‌ها به‌ سادگی به دست نیامده و با همت و تلاش همه همکاران طی این سال‌ها محقق شده است. بنابراین، تمام برنامه‌ریزی‌ها به نحوی است که بانک کارآفرین مانند قبل کارنامه درخشان و مطلوبی داشته باشد و حتی بسیار بهتر از قبل عمل کند. بنابراین عملکرد یکایک همکاران در تمامی واحدهای صف و ستاد حائز اهمیت است و عملکرد یکایک ما در موفقیت یا شکست برنامه‌های بانک تاثیر به سزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اتخاذ تصمیمات مربوط به خطوط کسب و کار جدید بانک در سال ۱۴۰۱، حاصل جلسات متعدد کارشناسی و بهره‌گیری از نظر کارشناسان، صاحب‌نظران و متخصصان داخل و خارج بانک است.

عضو هیات مدیره بانک کارآفرین افزود: کمتر بانکی است که قبل از شروع سال مالی جدید برای سال آینده خود برنامه‌ریزی کرده باشد و خط‌مشی کاری آن کاملاً مشخص و شفاف باشد.

سیف علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره وضعیت دشوار سیستم بانکی در شرایط فعلی خاطر نشان کرد: مشکلات موجود در بخش منابع، نقدینگی و همچنین کار غیرحرفه‌ای برخی بانک‌ها موجب شده که اگر بخواهیم ضابطه‌مند و قانونمند عمل کنیم با دشواری‌های زیادی روبرو می‌شویم و برای عبور از این مسائل باید پشتکاری بیشتری به خرج دهیم.

وی افزود: برای داشتن بانکی موفق، امکان کار با رویه‌ها و روش‌های سنتی بانکداری عملاً امکان‌پذیر نیست و بنابراین باید هوشمندانه خود را با شرایط روز بانکداری تطبیق دهیم. اتخاذ استراتژی‌های جدید و طراحی مدل‌های کسب‌ و کار نیز دقیقاً به همین دلیل صورت می‌گیرد. از تمامی همکاران درخواست می‌کنم که با اشراف کامل نسبت به سیاست گذاری های جدید در جهت تحقق اهداف تعیین‌ شده گام بردارند تا علاوه بر حفظ موفقیت‌های قبلی، موفقیت‌های بیشتری نیز کسب کنیم.

عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در جلسه هم اندیشی تببین سیاست ها و استراتژی کسب و کار سال ۱۴۰۱ بانک که به صوت آنلاین برای روسای شعب پخش می شد، خطاب به روسای شعب گفت: جذب منابع باید هوشمندانه باشد تا بانک دچار مشکل نشود و سودآوری محقق شود. همه ما امانت‌دار ذینفعان خود هستیم و باید به نحوی مطلوب برای این مسئله برنامه‌ریزی کنیم.

مهدی سیف علیشاهی

این عضو هیات مدیره بانک با اشاره به مشتری مداری در بانک کارآفرین تصریح کرد: با عنایت به حُسن خلق همکاران عزیز، بانک کارآفرین مشتریان طراز اولی دارد که برای ما بسیار ارزشمند هستند و رضایت آنان برای ما بسیار مهم است.

وی همچنین افزود: یکی از وظایف روسای شعب ارتباط گرفتن با مشتریان است. به همکاران توصیه می‌کنم تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته باشند تا پرتفوی منابع بانک رشد بهتری داشته باشد و مشتریان نیز از خدمات متنوع بانک بیش از گذشته بهره‌مند شوند.

سیف علی شاهی در پایان گفت: بانک کارآفرین بانکی خوش‌نام، شفاف و قانون‌مداری است و همه ما باید تلاش کنیم این میراث ارزشمند را حفظ کرده و حتی بهتر از گذشته عمل کنیم تا دین خود را نسبت به ذی‌نفعان و همچنین توسعه و رونق اقتصادی کشور به‌ خوبی ایفا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =