سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در فروردین ماه امسال ۲۸۹ شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی به این سازمان ارسال شده که به ۹۶ درصد آنها پاسخ داده شده است.

ثبت ۲۸۹ شکایت از شرکت‌های هواپیمایی در فروردین‌ماه

به گزارش کارآفرین نیوز از سازمان هواپیمایی کشوری، «محمدحسن ذیبخش» ادامه داد: براساس گزارش عملکرد سامانه حقوق مسافر در فروردین ماه ۱۴۰۰، به ۹۶ درصد شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری پاسخ داده شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: این گزارش نشان می دهد سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله ۲۴۲ مورد و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی۴۷ مورد گزارش شده است.

ذیبخش افزود: با اقدامات و مکاتبات صورت گرفته تعداد شرکت های هواپیمایی ممتاز در پاسخگویی از ۷درصد در اسفند ۱۳۹۹ به ۱۱ درصد در فروردین ماه ۱۴۰۰ افزایش یافته که بیانگر افزایش ۵۷ درصدی پاسخگویی شرکت های هواپیمایی به شکایات مردمی است.

وی گفت: همچنین دربازه زمانی مذکور شرکت هواپیمایی فلای پرشیا به عنوان شرکت کاملا بی توجه در پاسخگویی به شکایات مردمی معرفی می شود.

ذیبخش خاطر نشان کرد: مسافران می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.

پیش از این سازمان هواپیمایی با هدف نظارت بیشتر در شرایط کرونایی پروازها، اسفند سال گذشته از افزایش نظارت ها و اعلام نام شرکت های خاطی خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =