سایر اخبار موشن گرافیک

  • بازی سازی در کسب و کار

    بازی سازی در کسب و کار

    بازی‌سازی یک استراتژی بازاریابی تعاملی است که در آن از عناصر بازی به مثابه وسیله‌ای برای تبلیغ استفاده می‌شود. در واقع بازی‌سازی استفاده از بازی‌های موجود در وب‌سایت یا صفحات مجازی برای تشویق تعامل است. در این فرآیند،…

  • یک روز پر بار، خود به خود اتفاق نمی‌افتد!

    یک روز پر بار، خود به خود اتفاق نمی‌افتد!

    کارآمد بودن و بهره‌وری به این معنا نیست که چند ساعت می‌توانید کار کنید یا چند کار را از لیست وظایفتان تیک می‌زنید، بلکه به این معناست که کارها و وظایف خود را به شیوه‌ای موثر و کار آمد انجام بدهید.

  • یک کسب و کار راه بیاندازید، نه یک شغل!

    یک کسب و کار راه بیاندازید، نه یک شغل!

    اگر چرخ کسب و کارتان بدون شما نمی‌چرخد، یعنی شما کسب و کار ندارید، بلکه فقط یک شغل دارید. کسب و کار واقعی به فرد وابسته نیست و باید بتواند بدون شما هم کار کند. پس از همان اول راه، هدف‌ها و خواسته‌های‌تان را مشخص…

  • قیمت‌گذاری روانشناختی، همیشه جواب نمی‌دهد!

    قیمت‌گذاری روانشناختی، همیشه جواب نمی‌دهد!

    صاحبان کسب و کارها برای قیمت‌گذاری محصولات و خدمات‌شان از روش‌ها و اصول پیچیده‌ای استفاده می‌کنند تا فروش خود را افزایش دهند. اما گاهی این روش‌ها نه تنها نتیجه مثبتی در پی ندارد حتی ممکن است باعث کاهش فروش شود.…