سایر اخبار معرفی کتاب

  • تحلیل فضای کسب‌وکار

    تحلیل فضای کسب‌وکار

    شناخت دقیق فضای کسب‌وکار و تصمیم‌گیری درست و بهینه در گرو فراگیری شاخه‌های گوناگون علوم اجتماعی همچون تئوری‌های اقتصاد، تکنیک‌های مدیریت مالی، مسائل مربوط به بازاریابی و ... است. کتاب «تحلیل فضای کسب‌وکار» تالیف…

  • کندوکاوی در تاریخ کار

    کندوکاوی در تاریخ کار

    کتاب «کندوکاوی در تاریخ کار؛ از عصر سنگ تا روزگار روبات‌ها» اثر جیمز سوزمن به همت حسن افشار ترجمه و از سوی نشر مرکز در ۴۰۲ صفحه و با قیمت ۳۱۵ هزار تومان منتشر شده است.

  • شغل شما تنها منبع هویت شما نیست

    شغل شما تنها منبع هویت شما نیست

    سیمونه استولزاف نویسنده کتاب «شغلِ به اندازه کافی خوب» است که دریک گفت‌وگو در مورد خطرات ناشی از برخورد با شغل به عنوان تنها منبع هویت و معنای زندگی، هشدار داد.

  • هنر آغاز یک کسب و کار

    هنر آغاز یک کسب و کار

    کتاب «هنر آغاز» به گونه‌ای به رشته تحریر درآمده است که کارآفرین با خواندن آن احساس می‌کند چند گام اولیه را پیشتر برداشته است، از جمله تصمیم‌گیری برای انتخاب نام برند.

  • کارآفرینان، عاشق‌اند

    کارآفرینان، عاشق‌اند

    پژوهشگر و گردآورنده کتاب "نامه‌ای به فرزندم" که به گفتگو با کارآفرینان بزرگ ایران اختصاص دارد، معتقد است: کارآفرینان حقیقتا عاشق هستند و عشق به وطن، عشق به کارآفرینی، عشق به این سرزمین، عشق به کارکنان و عشق به خانواده،…

  • ۵×۳ کتاب برای ایجاد کسب‌وکار شخصی

    ۵×۳ کتاب برای ایجاد کسب‌وکار شخصی

    برای ایجاد کسب و کار شخصی، داشتن تجربه از مهمترین فاکتورهای موفقیت است، اما گاهی می‌توان بجای تجربه، از روش مطالعه استفاده کرد و با مطالعه عمیق، گام‌های موثری برای موفقیت در کسب و کار برداشت.

  • چهار گام تا شکوفایی؛ قطب‌نمای خواندنی استارتاپی

    چهار گام تا شکوفایی؛ قطب‌نمای خواندنی استارتاپی

    چهار گام تا شکوفایی؛ کتابی است که بر تفاوت ماهوی استارتاپ‌ها از شرکت‌های بزرگ تاکید می‌کند و استارتاپ‌ها را از اتخاذ شیوه‌های مشابه کسب‌ و کارهای موجود و جاافتاده برحذر می‌دارد.

  • نقش کسب‌وکارهای کارآفرینانه بر پایدارسازی استارت‌آپ‌ها

    نقش کسب‌وکارهای کارآفرینانه بر پایدارسازی استارت‌آپ‌ها

    با پیچیده شدن کسب‌وکارها، پایداری بنگاه به‌عنوان یک مزیت اصلی برای آنها به‌حساب می‌آید. کسب‌وکارها به طور دائم زیر فشارهای رقابتی بوده و مجبورند به‌منظور بقا دست به نوآوری کارآفرینانه بزنند؛ لذا یکی از مفاهیم کلیدی…

  • نوآوری بیافرینید

    نوآوری بیافرینید

    در کتاب نوآوری بیافرینید، استمپل به دنبال آن است تا رویکردهای صحیح برای خلق نوآوری را با حفظ چابکی سازمانی معرفی کند.

  • کتاب «مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی» برای دستیابی به عملکرد بالاتر

    کتاب «مبانی کارآفرینی و عملکرد شرکتی» برای دستیابی به عملکرد بالاتر

    تاکنون بیشتر بر روی کسب‌وکارهای کوتاه مدت و میان مدت و همچنین مدیریت عملیاتی تاکید شده است، اما اخیرا روی راهبردهای طولانی مدت و رفتارهای کارآفرینانه توجه بیشتری می‌شود.

  • روش‌های خلق ایده با کتاب بسط مفاهیم کاربردی کارآفرینی

    روش‌های خلق ایده با کتاب بسط مفاهیم کاربردی کارآفرینی

    کارآفرینی در مفهوم عامِ فرایندی است که طی آن فرصت‌های تجاری برای تولید کالا و خدمات، کشف، ارزیابی و بهره‌برداری می‌شود.

  • جامعه‌شناسی کارآفرینی؛ همبستگی میان توسعه اقتصادی و تعداد کارآفرینان

    جامعه‌شناسی کارآفرینی؛ همبستگی میان توسعه اقتصادی و تعداد کارآفرینان

    کتاب جامعه شناسی کارآفرینی با استفاده از تجارب «عنایت اسلامی اندارگلی» و نظرات محققان و کارشناسان متخصص، پیرامون مسائل تأثیرگذار در ایجاد، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نقش‌های آن در توسعه اقتصادی و ارتقای سطح…

  • «چراغ‌ها خاموش»؛ چراغ راه کارآفرینان

    «چراغ‌ها خاموش»؛ چراغ راه کارآفرینان

    کتاب «چراغ‌ها خاموش»؛ کتابی است که بیل گیتس، خواندنش را به رهبران کسب‌وکارها و کارآفرینان توصیه می‌کند تا از شرایطی که موجب شد باارزش‌ترین شرکت آمریکایی در پایان قرن بیستم، در کمتر از بیست سال، صحنه را به رقبا واگذار…

  • عملی کردن ایده‌ها با کتاب اصول ماندگار کارآفرینان

    عملی کردن ایده‌ها با کتاب اصول ماندگار کارآفرینان

    کتاب اصول ماندگار کارآفرینان شامل صد نکته طلایی است که باید بدانید و انجام دهید تا ایده‌های خود را عملی کنید.

  • واژه‌ها و اصطلاحات پرکاربرد کسب‌وکار در کارآفرینی

    واژه‌ها و اصطلاحات پرکاربرد کسب‌وکار در کارآفرینی

    برای ورود به هر دنیایی نیاز داریم با ادبیات اولیه آن مکان آشنا شده تا دچار سوتفاهم نشویم، فضای استارتاپ و کارآفرینی هم شرایط مشابهی دارد که باید زبان آن را بلد باشیم.

  • کارآفرینی چیست و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد؟

    کارآفرینی چیست و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد؟

    کتاب «کارآفرینی چیست و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد؟» از جمله کتاب‌های حوزه کارآفرینی است که می‌توان آن را به فعالان عرصه کارآفرینی، سیاستگذاران این حوزه و دانشجویان رشته‌های کارآفرینی پیشنهاد داد.

  • کارآفرینان نسل بعدی؛ کتابی برای کارآفرینان نوپا

    کارآفرینان نسل بعدی؛ کتابی برای کارآفرینان نوپا

    شناسایی ویژگی‌های کارآفرینان موفق به ما کمک می‌کند تا به مدلی واقعی از موفقیت برسیم تا بعد از آن اهمیت تلاش و تمرین مشخص می‌شود.